تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815014567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: دست اساتید دانشگاه در تاسیس مراکز دانش بنیان باز گذاشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: دست اساتید دانشگاه در تاسیس مراکز دانش بنیان باز گذاشته شود اصفهان- ایرنا- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: لازم است دست اساتید دانشگاه در تاسیس شرکت های دانش بنیان و هدایت آنها باز گذاشته شود.


به گزارش ایرنا، «سورنا ستاری» روز شنبه در دیدار با هیات رییسه دانشگاه اصفهان افزود: این کار باید با هدف تجاری سازی محصولات دانش بنیان و تبدیل ایده و دانش به ثروت صورت گیرد.
وی با تاکید براینکه بدنبال ایجاد اشتغال از طریق اقتصاد دانش بنیان هستیم، اظهار کرد: در این زمینه از استادان دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، حمایت معنوی و مالی می کنیم.
وی تصریح کرد: در صورتی که اعضای هیات علمی دانشگاه ها اقدام به تاسیس شرکت های دانش بنیان در کنار دانشگاه ها کنند، 5 درصد از درآمد آنها به دانشگاه و برای هزینه در بخش هایی مانند مرکز رشد اختصاص می یابد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه 14 ستاد راهبردی زیرمجموعه این معاونت است، گفت: مغز متفکر و دانش در هر کدام از این ستادها، دانشگاه ها هستند.
ستاری افزود: در فعالیت برخی از ستادها با محدودیت هایی مواجهیم اما بعضی ستادها مانند نانو فناوری رشد خوبی داشته است.
وی همچنین با اشاره به آغاز اعطای تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: این تسهیلات بمنظور تجاری سازی محصولات دانش بنیان اعطا می شود و میزان آن افزایش یافته است.
ستاری، رسالت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را حمایت از رشد مراکز پژوهشی و شهرک های علمی و تحقیقاتی خواند و گفت: در این زمینه از برنامه های دانشگاه اصفهان از جمله ایجاد پژوهشگاه نیز حمایت می کنیم.
همچنین به گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز شنبه از پردیس دانشکده فنی و مهندسی، آزمایشگاه مرکزی و پژوهشکده های این دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.
دانشگاه اصفهان دارای پنج پژوهشکده محیط زیست، انرژی، فناوری ارتباطات رسا، علوم جغرافیایی و علوم اداری و اقتصاد است.
پ/7148/543/607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن