تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارتباطات از دانشگاه مجازی المصطفی در قم بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر ارتباطات از دانشگاه مجازی المصطفی در قم بازدید کرد قم - ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر پنجشنبه از دانشگاه مجازی المصطفی وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این دانشگاه قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، محمود واعظی در سخنانی در جمع مدیران این دانشگاه گفت: امروز شاهد تحولات عظیمی در بخش تبلیغ و ترویج علم و دانش برای آگاهی بخشی هستیم.
وی ادامه داد: دانشگاه مجازی المصطفی برای پیوند مجازی بیشتر با سراسر جهان و تشکیل یک شبکه گسترده مجازی نیاز به امکانات و پهنای باند بیشتری دارد و وزارت ارتباطات در این زمینه به این دانشگاه کمک خواهد کرد.
واعظی افزود: وزارت ارتباطات به دنبال ایجاد ˈدیتا سنترˈ در سراسر کشور است تا به ابری تبدیل شود که هر کسی تحت پوشش آن قرار می گیرد کار وی انجام شود.
وی از مسوولان دانشگاه مجازی المصطفی خواست در ارتباط با پهنای باند به صورت فنی و با نگاه به آینده برنامه ریزی کرده و مشکلات خود را به وزارت ارتباطات جهت پیگیری انتقال دهند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اولویت ما در ارائه پهنای باند به کسانی است که در جهت ترویج اندیشه های اسلامی کار می کنند.
رییس دانشگاه مجازی المصطفی نیز در این بازدید گفت: این دانشگاه با هفت دانشکده مجازی، یک هزار و 500 دانشجو را به چهار زبان اردو، عربی، فارسی و انگلیسی به صورت تمام وقت آموزش می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن قنبری افزود: در دوره کوتاه مدت نیز با 10 زبان، معارف اسلامی را به مخاطبان آموزش می دهیم و 150 استاد و هیات علمی با ملیت های مختلف با این دانشکده همکاری دارند.
وی همچنین از پایین بودن پهنای باند اینترنت دانشگاه مجازی المصطفی گلایه کرد و گفت: خواسته ما از دولت افزایش پهنه باند است.
قنبری، فیلترینگ را از دیگر مشکلات این دانشگاه مجازی دانست و گفت: ما از طریق شبکه های اجتماعی با مخاطبان ارتباط داریم و فیلترینگ برخی سایت ها ما را با مشکل مواجه کرده است. ک/3
7401 / 553 ** شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن