تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از دانشگاه محیط زیست بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از دانشگاه محیط زیست بازدید کرد کرج- ایرنا- ˈمحمدرضا تابشˈ رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ضمن بازدید از دانشگاه محیط زیست کشور ، مشکلات این دانشگاه را در کرج مورد بررسی قرار داد.


به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه محیط زیست کشور، رئیس دانشگاه محیط زیست درسخنانی گفت: این مرکزآموزش عالی با داشتن سابقه طولانی در عرصه آموزش و تربیت نیروی انسانی، گام های موثری برداشته است.
دکتر ˈاصغر محمدی فاضلˈ افزود: در سالهای اخیر قول های مساعدی برای حمایت از دانشگاه در زمینه تخصص بودجه مستقل، زمین برای گسترش فضای آموزشی و استفاده از ظرفیت ها دیگر نهادها داده شد اما آن چنان که انتظار می رفت علمی نشد.
وی اظهارکرد: این مرکز تجارب ملی و بین المللی موفقی دارد و شاید بتوان آن را یک نمونه موفق که آزمایش خود را پس داده است.
فاضل گفت: دانشگاه محیط زیست برای ایفای نقش در استان البرز آماده است .
دکتر ˈاحمد طالبیˈ معاون توسعه و فناوری دانشگاه محیط زیست نیز با اعلام آمادگی برای نقش پذیری در فعالیت های علمی و پژوهشی استان البرز به تفصیل گزارش هایی را از دوره ها، پروژه ها و نیز فعالیتهای اخیر انجام شده در این مرکز ارائه داد.
دکتر ˈ محمدرضا تابشˈ نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم تحول در گفتار و کردار در سال جدید گفت: نیازهای دانشگاه محیط زیست خارج از چارچوب وضعیت کشور نیست.
وی افزود: انتظار می رود مشکلات این دانشگاه با همکاری مسوولان استان البرز بررسی و مرتفع شود.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعتبارات ردیف های متمرکز گفت: علاوه بر افزایش بودجه دانشگاه می توان به کمک های استانی و حتی بهره گیری از حمایت خیرین امیدوار بود.
رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه محیط زیست کشور مستقر در کرج دیدن کرد.
کردند.ک/1
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن