تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804865416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت خسارت آتش سوزی 6.5 میلیارد تومانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیمه ایران اعلام کرد: پرداخت خسارت آتش سوزی 6.5 میلیارد تومانی خبرگزاری پانا: معاون فنی بیمه ایران از پرداخت بیش از 60 میلیارد ریال خسارت آتش سوزی به شرکت روغن نباتی گلناز کرمان خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 11:41



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران؛محمد حیدری با بیان اینکه پس از وقوع اتش سوزی دراین واحد صنعتی کارشناسان آتش
سوزی این شرکت به محل اعزام شدند؛افزود:حجم و گستردگی این حادثه زیاد و خسار آن بسیار بود اما با تلاش کارشناسان این شرکت که ازهمان ساعت های اولیه درمحل حاضر شده بودند بررسی میزان خسارت در کمترین زمان انجام شد.
وی ادامه داد: البته بیمه ایران یک روز پس از وقوع این واقعه
10 میلیاردریال علی الحساب برای بازسازی خط تولید به این شرکت روغن نباتی پرداخت کرد تا ضمن جبران بخشی از خسارت ، فعالیت اقتصادی این شرکت مختل یا مشکلی برای خطوط تولید این شرکت ایجاد نشود.
معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران درباره چگونگی وقوع اتش سوزی گفت :‌ طبق گزارش کارشناسان بیمه های آتش سوزی بیمه ایران و سازمان آتش نشانی کرمان حرارت لامپ روشن درکارگاه تولید بطری به کارتن های موجود دراین کارگاه سرایت و باعت آتش سوزی شده بود. حیدری با اشاره به حجم گسترده مواد قابل اشتعال در این کارخانه تصریح کرد:
اتش سوزی در این حادثه به حدی بالا بود که چند خودوری سنگین آتش نشانی ساعت ها برای مهار کردن آن درگیر بود و از انتقال آتش به ساختمان های دیگر این واحد صنعتی جلوگیری .
وی در باره اینکه در این آتش سوزی به کدام بخش های این کارخانه خسارت بیشتری وارد آمده است ،گفت :‌ به ساختمان چهار سوله محل نگهداری مواد خام، تولید وتبدیل روغن،انواع روغن تصفیه شده، موجودی اجناس،تاسیسات و ماشین آلات خسارت وارد شد و چند کارگر نیز مجروح شدند که تمامی غرامت وارده به ذینفعان داده شد.
حیدری اظهار داشت : شرکت سهامی بیمه ایران در پایان بررسی های کارشناسی و طبق اعلام کارشناسان آتش سوزی در مجموع به این بیمه گذار60 میلیارد و529 میلیون و355 هزار و 693 ریال خسارت پرداخت کرد.
وی از مسئولان شرکت های تولیدی درخواست کرد:‌ هنگام بیمه کردن کارخانه،دارایی ها،تاسیسات و ماشین آلات خود آن ها را به ارزش روز و واقعی بیمه کنند تا شرکت های بیمه ای پس از وقوع حوادث و برای جبران کامل خسارت و برگشت به وضع اولیه خط تولید، دچار معذوریت و محدویت نشود. مدیرعامل شرکت روغن نباتی گلناز هم هنگام دریافت غرامت این حادثه درمحل دفتر مرکزی شرکت خود گفت: این آتش سوزی فاجعه بسیارعظیمی بود و شوک بزرگی به استان کرمان وارد کرد. جواد ورزیده کارتهرانی با اشاره به اینکه دراین کارخانه بیش از هزار و هشتصد کارگربه صورت مستقیم مشغول به کارهستند،افزود:‌عمق این فاجعه به حدی بزرگ بود که می توانست ما را زمین گیرو کارگران را بیکار کند که با رسیدگی بموقع توانستیم از این بحران به سلامت خارج شویم. وی تصریح کرد : برای مهار کردن زبانه های آتش که ارتفاع آن به 20 متر بالاتر از سقف سوله ها زبانه می کشید ، علاوه بر بهره مندی از توانمندی های آتش سوزی کرمان از تمامی امکانات شهر کرمان نیز استفاده شد.
وی اظهار داشت: ‌اگر تلاش کارگران شرکت وآتش نشانان نبود به طور حتم عمق این فاجعه بیش از این می شد.
وی علاوه براین ازهمکاری تمامی مدیران وکارگران شرکت گلناز، مسئولان استانی و شرکت سهامی بیمه ایران برای بازسازی این واحد صنعتی قدردانی کرد و افزود:اگر همت این مجموعه نبود به طورحتم راه اندازی این شرکت بسیارزمان می برد اما خوشبختانه با همکاری آنان این شرکت صنعتی درکمتر از 10 روز درمدار تولید قرارگرفت.
مالک شرکت روغن نباتی تصریح کرد : ‌مجموعه گلناز از بیمه ایران بسیار راضی است و پرداخت این میزان غرامت و بیشتر از ان تنها از عهده این شرکت برمی آید، علاوه براین بیمه ایران قدرت مالی فراوان و کارشناسان خبره در سراسر ایران دارد که بموقع به پرونده ها رسیدگی می کنند.
وی اضافه کرد:‌ شرکت گلناز دومین شرکت تولید کننده روغن نباتی در کشور است و اگر ما آن را بیمه نکرده بودیم ممکن بود زحمات 60 ساله 3 نسل که به طور مستقیم برای برپایی و ماندگاری آن زحمت کشیده بودند از بین برود که خوشبختانه با بیمه شدن آن از این اتفاق جلوگیری شد.
ورزیده کارتهرانی با بیان اینکه این شرکت ازابتدا نزد بیمه ایران بیمه بوده است تاکید کرد: تا آخر با این شرکت خواهیم ماند. شرکت روغن نباتی گلناز در زمینه تولید روغن نباتی مایع و جامد با عناوین مارگارین ، روغن نباتی ، روغن های خوراکی و کره فعالیت می کند و از بیمه گذاران قدیمی بیمه ایران به شمار می آید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن