تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806822988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز کردن واتس آپ و فیس بوک واکسینه کردن جوانان نیست/آقای رئیس جمهور مگر چقدر بی دین در این کشور داریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی آیت الله علم الهدی:
باز کردن واتس آپ و فیس بوک واکسینه کردن جوانان نیست/آقای رئیس جمهور مگر چقدر بی دین در این کشور داریم
مشهد - خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد با بیان اینکه خوب است رهبر امسال را سال فرهنگ نامیده اند گفت: نرم افزار واتس آپ و فیس بوک را بازکردن و نسل جوان را با این راه آب فساد دشمن روبرو کردن واکسینه کردن جوانان نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اظهار کرد: بنده با صراحت عرض می کنم منتقد دولت نیستم و به عنوان یک طلبه در تربیون نماز جمعه فقط نهی از منکر می کنم و این حداقل کاری است که باید در نماز جمعه صورت گیرد و حالا که نهی از منکر در همه تعطیل شده است ما باید وظیفه امان را انجام دهیم.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مراسم تقدیر از معلمان کشور بیان کرد: رئیس جمهور دو نکته را در این برنامه مطرح کرده اند و در نکته اول فرمودند دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است و قصد دارد با تهاجمات گسترده ای بر اخلاق، رفتار و سبک زندگی مقابله کند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: اگر قرار است دشمن لشگر کشی کند آیا ما باید جاده های لشگر کشی دشمن را باز کنیم، آیا این تهاجم با ابزاری غیر از ماهواره و نرم افزارهای اجتماعی است.
 
وی گفت: شورای عالی مصادیق مجرمانه اعلام کرده است نرم افزار واتس آپ باید مسدود شود و وزیر ارتباطات گفته رئیس جمهور گفته اند واتس آپ باید آزاد باشد که البته چون شورای عالی مصادیق مجرمانه زیر نظر دادستان است و دادستان زیر نظر قوه قضائیه باید دید که آیا رئیس جمهور می تواند در این قضیه ورود پیدا کند؟
 
امام جمعه مشهد با بیان اینکه وزیر ارتباطات می گوید تا جایگزینی برای این نرم افزارها پیدا نشود نباید آنها را مسدود کرد تاکید کرد: اگر خانواده ای گفتند غذایی نداریم جز یک غذای مسموم باید بگوییم این غذای مسموم را بخورید تا غذای جدید بیاوریم و آیا این پاسخ درستی است که شما می دهید.
 
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) نرم افزاری طراحی کرده اند که می تواند جایگزینی برای این نرم افزارها باشد، کمکشان کنید تا این نرم افزار هر چه سریعتر راه بیافتد.
 
وی بیان کرد: ایشان در یک فرمایش دیگر فرموده اند در برابر تهاجم فرهنگی باید جوانان را واکسینه کردند نه استرلیزه و این حرف یعنی اگر وبا در یک شهری وارد شد باید مردم را واکسینه کرد و همزمان آب های آلوده به میکروب وبا را وارد شهر کرد و آیا اینگونه می خواهند مردم شهر را واکسینه کنند؟
 
امام جمعه مشهد افزود: رئیس جمهور را ولی فقیه که نائب امام زمان است را نصب کرده است و ما وظیفه امان کمک به این دولت است و برای این موفقیت دولت هم دعا باید کنیم اما چرا ایشان باید اینگونه رفتار کنند.
 
آیت الله علم الهدی گفت: مگر چقدر بی دین در این کشور داریم که برای راضی کردن آنها این حرف ها را می زنیم آن هم در کشوری که فقط در یک روز 700 نماز جمعه برگزار می شود و این همه زن و مرد مومن و متدین در این کشور وجود دارند.
 
وی افزود: دستیارتان هم که می گوید باید با بنی اسرائیل بسازیم، خودتان هم که اینگونه حرف می زنید، بزرگوار دیگری هم می گوید معنای فرهنگ این نیست که آواز خوانها آواز نخوانند و زن ها چهره زیبایشان را نشان ندهند، آخر شما ها چکار شده اید که این حرف ها را می زنید.
 
امام جمعه مشهد تاکید کرد: بنده وظیفه سیاسی ندارم، بنده وظیفه ام نهی از منکر است که این حداقل کاری است که باید انجام دهم.
 
آیت الله علم الهدی ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع) گفت: 15 روز اول ماه رجب متعلق به دو نور دیده امام رضا(ع)امام جواد و امام هادی (ع) است که جا دارد این مناسبت را به امام هشتم و مردم متدین تبریک عرض کنیم.
 
وی گفت: دوران امامت امام جواد یک فصل ویژه ای بود که استکبار عباسی سعی داشت مردم را برای تحت تاثیر قرار دادن خودش تا می تواند از دین دور کند و سعی می کرد تهاجم فکری و فرهنگی را زیاد کند و امام جواد (ع) در یک چنین شرایطی امامت می کردند.
 
امام جمعه مشهد تصریح کرد: علت اینکه امسال از جانب رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است این است که دشمن اقتصاد و فرهنگ مردم را هدف قرار داده است دشمن می خواهد فرهنگ دینی را از بین ببرد و به اهداف خودش دست یابد.
 

 


۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن