تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814645552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش همگانی ارزان ترین ورزش است/ همدان مستعد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان نیک بخت:
ورزش همگانی ارزان ترین ورزش است/ همدان مستعد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
همدان – خبرگزاری مهر: استاندار همدان با بیان اینکه آمادگی جسمانی جامعه در ورزش همگانی است، افزود: ورزش همگانی ارزان ترین ورزش در جامعه است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیک بخت صبح جمعه در همایش ملی پیاده روی خانوادگی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: پایه تمامی ورزش ها، ورزش همگانی است و در این برهه از زمان برگزاری اینگونه همایش های پیاده روی نشان از تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دولت تدبیر و امید است. استاندار همدان با بیان اینکه آمادگی جسمانی جامعه در ورزش همگانی است، افزود: همچنین ورزش همگانی ارزان ترین ورزش در جامعه است. وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همه وقت به ورزش همگانی اشاراتی دارند، عنوان داشت: دولت تدبیر و امید نیر به این امر همواره توجه دارد. نیک بخت اضافه کرد: همدان استان مساعدی برای سرمایه گذاری خصوصا در امر گردشگری است که این امر نیز قابل اثبات است. استاندار همدان بیان داشت: استان همدان از لحاظ اقلیم، آب و هوا، ریشه های تاریخی و باستانی متعددی قابلیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را دارد. وی با اشاره به اینکه تنها یک شهر سفال در دنیا وجود دارد که آن نیز در استان همدان است، گفت: همچنین طولانی ترین غار آبی جهان نیز در استان همدان قرار دارد. نیک بخت ابراز داشت: استان همدان از لحاظ مسافت یک و نیم تا سه ساعت با استان های همجوار خود از جمله استان تهران فاصله دارد و این زمینه را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری همدان فراهم می کد. استاندار همدان اذعان داشت: یکی از سرمایه گذاری ها می تواند در گردشگری سلامت باشد. وی با بیان اینکه از هموطنان در ایران و خارج از کشور دعوت به همکاری دارم، اظهار داشت: استان همدان در راستای اقتصاد مقاومتی بعد از ماه رمضان همایشی برگزار خواهد کرد و در همین جا از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می کنم. نیک بخت در ادامه با اشاره به اینکه هدیه ای را برای شهروندان تویسرکان در نظر گرفته ام، گفت: قصد دارم با همکاری شهرداری، فرمانداری، نماینده مجلس و با استفاده از توان خیرین بخش خصوصی احداث پارک مناسب نفریحی در تویسرکان را در دستور کار خود قرار دهم. استاندار همدان در پایان بیان داشت: همچنین 40 دستگاه دوچرخه که عامل ورزش همگانی است را به مردم تویسرکان هدیه می دهم.


۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن