تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم يكي از مستعد ترين شهرهاي خاورميانه براي سرمايه گذاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
شهردار قم در ديدار با سرمايه گذاران اروپايي: قم يكي از مستعد ترين شهرهاي خاورميانه براي سرمايه گذاري است شهردار قم در ديدار با اعضاي شركت سرمايه گذاري از كشورهاي پرتغال،كانادا و روماني كه در زمينه مراكز بزرگ تجاري فعاليت مي‌كند، گفت:شهر قم به دليل شرايط جغرافياي، عقيدتي و جمعيتي يكي از مستعدترين شهر‌ها در خاور ميانه براي سرمايه گذاري است.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ محمد دلبري در ادامه با بيان اينكه شهر مقدس قم از نظر شرايط جغرافيايي در مركز كشور و نزديك به پايتخت قرار دارد،اظهار داشت: از نظر عقيدتي به دلايل وجود مبارك حرم مطهر كريمه اهل بيت و همچنين حوزه علميه و مراجع عاليقدر از اهميت فراواني براي نظام برخوردار است و همچنين از نظر جمعيتي هم شهري با جمعيتي متناسب و ميزان توريست بالا كه زائران حرم حضرت معصومه هستند؛مجموع اين شرايط جذابيت فراواني را براي سرمايه گذاري مي‌بخشد.
در اين ديدار كه تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر قم هم حضور داشتند، شهردار قم با تاكيد بر نقش شورا ها در مديريت شهري و اتكاء به نظر جمعي در مديريت شهري در ايران افزود: انتخاب اعضاي شوراي اسلامي شهر در كشور ما از طريق انتخابات و توسط مردم و شهردار نيز توسط اين اعضا صورت مي‌گيرد و تمامي امور با هماهنگي شوراي اسلامي شهر انجام مي پذيرد،كه به نوعي مي‍‌‌‌ توان گفت مردم بطور غير مستقيم شهر را اداره مي‌كنند.
در ادامه اين ديدار مدير هيئت اروپايي با ارائه اطلاعاتي در مورد شركت سيرا گفت: شركت ما يك شركت سرمايه گذاري در زمينه سرمايه گذاري،طراحي،ساخت و مديريت مراكز بزرگ تجاري مي‌باشد كه پروژه‌هاي بزرگي را در۸۵ كشور جهان از جمله كشور‌هاي همسايه ايران مانند تركيه، آذربايجان وگرجستان مديريت كرده است.
اين شركت كه در اولين سفر خود به ايران به شهر قم آمده بود با مناسب دانستن شهر قم براي سرمايه گذاري خاطر نشان كرد: شركت ما تا به امروز بيش از ۸۰ ميليار يورو در سراسر جهان سرمايه گذاري كرده است و بسيار مشتاق است تا در شهر قم كه يكي از مهمترترين و مناسب ترين شهر‌هاي ايران براي سرمايه گذاري است فعاليت نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن