تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگرد: پست ماندگارترین خدمت در کشور محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جهانگرد: پست ماندگارترین خدمت در کشور محسوب می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، پست را خدمتی همیشگی همراه با حیات اجتماعی دانست که پایانی برای آن نمی توان متصور شد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد در همایش سراسری مدیران و معاونین شرکت پست، افزود: خدمات پستی در کشور از ماندگارترین خدمات به شمار می رود و همیشه و همواره این شبکه درخدمت بشر بوده است.
معاون وزیر از حسن خلق و حسن اعتماد اجتماعی پست به عنوان سرمایه ای بسیار ارزشمند یاد کرد که باید در ساختار برنامه ریزی به عنوان یکی از منابع حیاتی شرکت توجه ویژه ای به آن معطوف گردد.
جهانگرد با توجه به ماهیت خدمت رسانی پست ماموریت این شبکه را بسیار حساس خواند و با بیان اینکه پست مجموعه خدمتی است که به نوعی به طور کامل ارزش آن در کشور بروز و ظهور پیدا نکرده، خاطرنشان کرد: پست معدنی است که کاویده نشده و کاویدن و پردازش ثانویه آن ماموریتی بسیار بزرگ است.
وی به نقش و تاثیر فناوری اشاره و با بیان اینکه با هجوم فناوری ماموریت پست نیز تغییر کرده، بر ساماندهی بازاریابی، ایجاد خدمات نوین و متنوع و بازارسازی تاکید کرد.
جهانگرد نوآوری در ارایه خدمات را لازمه بقای پست دانست و تصریح کرد: باید شیوه های سنتی که در انتظار مشتری بودیم را به شیوه نوین تبدیل سازیم و به سوی جذب مشتری و بازار برویم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مشارکت و همکاری پست و سازمان فناوری اطلاعات در طرح های بزرگ از جمله ثبت نام مرحله دوم یارانه ها، افزود: پست می تواند با بهره گیری از منزلت اجتماعی و اعتماد عمومی خود به همراه برنامه ریزی در ارائه خدمات نوین و متنوع بیش از پیش در کشور توسعه و رونق یابد.
اقتصام(1)1053**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن