تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806360759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابه جايي ها و انتصابات مديريتي در کشور به معناي خدمت در سنگر ديگر نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۰ب.ظ)
جابه جايي ها و انتصابات مديريتي در کشور به معناي خدمت در سنگر ديگر نظام است استاندار کرمانشاه گفت: برنامه ريزي در راستاي جهت دهي به توسعه ي استان با جديت از سوي مديريت ارشد استان دنبال مي گردد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جلسه شوراي اداري شهرستان دالاهو با عنوان مراسم توديع و معارفه ي فرمانداران سابق و جديد اين شهرستان به رياست ابراهيم رضايي بابادي استاندار و با حضور آيت اله آزرمي، معاون سياسي و امنيتي استانداري، حاج جعفر همتي مشاور عالي استاندار، بهرام سليماني مشاور و مدير کل دفتر حوزه ي استاندار، امير شاه آبادي، مدير کل دفتر سياسي و انتخابات استانداري ،علي جليليان، نماينده ي مردم شهرستان هاي اسلام آبا غرب و دالاهو در مجلس شوراي اسلامي و همچنين مديران محلي در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
ابراهيم رضايي در اين مراسم ضمن تبريک حلول ماه رجب و گراميداشت هفته ي معلم و ميلاد با سعادت شکافنده ي علوم، حضرت امام محمد باقر (ع) و تبريک به مناسبت روز کارگر، خاطر نشان کرد: بدون شک جابه جايي ها و انتصابات مديريتي در کشور به معناي خدمت در سنگر ديگر نظام است و انتخاب فرمانداران و بخشداران هم از اين قاعده خارج نيست که ان شاءاله با استفاده از تجارب ديگر عزيزان خدمتگذار، شاهد توسعه و رونق بيشتري در سطح شهرستان هاي استان باشيم.
رضايي همچنين تصريح کرد: از ابتداي مديريت خود در استانداري کرمانشاه با عزم مضاعفي در اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) که در سفر به استان کرمانشاه بر کار جهشي تاکيد داشتند، ورود پيدا کردم و خوشبختانه برنامه ريزي هاي خوبي به منظور توسعه استان در حال انجام و اجرا است؛ لذا اميدواريم که با تلاش شبانه روزي و مستمر مديران استان بتوانيم کرمانشاه را به جايگاه واقعي خود ارتقاء دهيم.
استاندار کرمانشاه تاکيد کرد:با توجه به اينکه در استان کرمانشاه ظرفيت هاي بالقوه ي فراواني وجود دارد و بر همين اساس استراتژي مديريت ارشد استان به انحاي گوناگون سعي در افزايش ارتقاي شاخص هاي توسعه اي و همچنين رونق بخشي به اقتصاد استان مورد توجه است.
وي گفت:خوشبختانه در استان کرمانشاه هيات هاي سرمايه گذار زيادي تمايل دارند که در بخش هاي مختلف صنعت، توليد، عمران و آبادني، گردشگري و تجارت اين استان سرمايه گذاري کنند که ان شاءاله با اين سرمايه گذاري ها اقتصاد استان بيش از پيش متحول و پويا خواهد شد.
رضايي اضافه کرد: شهرستان هاي اسلام آبا غرب و دالاهو از جمله شهرستان هاي اثرگذار در استان هستند که مورد استقبال گسترده سرمايه گذاران بخش خصوصي قرار گرفته اند که ان شاء اله سرمايه گذاري در بخش هاي کشاورزي و صنعت اين دو شهرستان زمينه ساز اشتغالزايي و رفع بيکاري جوانان اين ديار باشد.
وي همچنين سال نامگذاري شده از جانب رهبر معظم انقلاب که سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي "مزين شده است را سال توسعه و شکوفايي کشور عنوان کرد و گفت: به ياري خداي متعال سال 93 براي ملت ايران اسلامي سال پررونق و اميد بخشي خواهد بود.
رضايي در ادامه با اشاره به راهبردها و سياستگذاري هاي عمومي دولت تدبير و اميد در کشور،خاطر نشان کرد:خوشبختانه دولت محترم هم با کنترل تورم سعي مي کندکه که مردم عزيز کشورمان با آسودگي و آرامش خاطر امور معيشت زندگي خود را پيش ببرند.
وي همچنين اجراي مرحله دوم هدفمند کردن يارانه ها را ضرورت اقتصاد کشور برشمرد و گفت:يقينا با اجراي اين مرحله بخش عظيمي از مشکلات مردم استان درحوزه هاي مختلف بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.
استاندار کرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود ابراز اميدواري کرد:ان شاءاله با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در حوزه هاي مختلف از جمله کشاورزي که قصد داريم توليدات زراعي و باغي اين استان را به 8 ميليون تن افزايش دهيم،مسيرها و چالش هاي بيکاري استان مرتفع و حل گردد.
وي همچنين اجراي طرح سامانه ي گرمسيري را از ديگر پروژه هاي در دست پيگيري عنوان کرد که با اجراي آن بخش فراواني از اراضي ديم بخش غربي استان به اراضي قابل کشت و پرثمر تبديل خواهد شد.
مهندس رضايي در بخش پاياني سخنان خود شهرستان دالاهو را نمونه و مصداق زيست مسالمت آميز اقوام مختلف عنوان کرد و گفت:مطمئنا با ظرفيت ها و پتانسيل هايي که در درون اين شهرستان موجود است ،مي توان از آن به عنوان شهرستان شاخص نام برد.
شايان ذکر است؛ در اين مراسم از زحمات "علي هاشمي نيا"، فرماندار سابق اين شهرستان تقدير و "لطف اله شهبازي" به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.
همچنين در اين مراسم از زحمات "بهاءالدين جليليان"، بخشدار مرکزي اين شهرستان تقدير و "بهروز محمدي" به عنوان بخشدار مرکزي اين شهرستان معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن