تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از 56فرهنگی نمونه در رودسر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم تجلیل از 56فرهنگی نمونه در رودسر برگزار شد رشت - ایرنا - مراسم تجلیل از 14معلم نمونه شهرستانی، یک معلم نمونه استانی و 41بازنشسته فرهنگی سال 92با حضور مسوولان شهرستان رودسر برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش رودسر روز چهارشنبه در این مراسم که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد، با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر کشور مدیون و مرهون مجاهدتها و تلاش های معلمان است، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت های علمی فراوانی نصیب جامعه اسلامی شده که این مدیون و مرهون تلاش های معلمان است.
ˈبهرام صفری ˈ با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه هر کشور بدون وجود و حضور معلم امکان پذیر نیست، گفت: امروز اگر هر مقام و جایگاهی که در کشور داریم به برکت وجود معلم بدست آمده است.
وی با بیان اینکه تجلیل از معلم محدودیت زمانی و مکانی نمی شناسد، اظهار کرد: باید قدر و جایگاه معلم را بدانیم و هر روز را روز معلم و هر هفته را هفته معلم بدانیم.
صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش می کند جلوی پیشرفت علمی کشور ما را بگیرد نقش معلمان را در این زمینه برجسته دانست و افزود: خوشبختانه به برکت معلمان در نظام اسلامی آنها توانسته اند با پرورش استعدادها و نخبگان این توطئه ها را خنثی کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مخاطبین اصلی این پیام در عرصه فرهنگ را آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: دستگاه آموزش و پرورش نهایت اهتمام خود را در تنظیم نقشه راه و سند تحول بنیادین در این مقوله فرهنگ بکار خواهد گرفت.
وی با مهم خواندن مقوله فرهنگ، آنرا مقوله ای سنگین، امانتداری ، مسوولیت پذیری و دفاع از ارزش های اسلامی دانست و افزود: تمام تلاش خود را در این راستا به خرج خواهیم داد.
وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز حفظ سرمایه های فرهنگی نظام بر عهده معلم است ،حفظ و صیانت از سرمایه های فرهنگی کشور با الگو پذیری معلمان از راه و اندیشه استاد شهید مطهری را مورد تاکید قرار داد.
شهرستان رودسر21هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در 253واحد آموزشی تحصیل می کنند.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
7290/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن