تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان هفتکل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: باحضور جلیلی نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی: برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان هفتکل خبرگزاری پانا: برگزارشد مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان هفتکل برگزارشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 09:33



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل  از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان هفتکل،  باحضور جلیلی  نماینده  مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی  مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان هفتکل برگزارشد.

دراین مراسم  جلیلی  طی سخنانی از زحمت کشان عرصه ی تعلیم و تعلم تقدیر کرد و  در مورد پیگیری پروژه ی مسکن فرهنگیان که بعد از گذشت ده سال هنوز به سرانجام نرسیده ، قول مساعد داد.

گفتنی است حفیظ اله ممبینی رئیس  اداره  آموزش وپرورش منطقه  نیز دراین مراسم ضمن تشریح فعالیتهای ستادبزرگداشت مقام معلم این منطقه گفت: تجلیل از مقام معلم وظیفه ما وهمه ی مسئولین وهمه نهادهست و این تجلیل درحقیقت ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ترویج فرهنگ احترام به جایگاه علم و علم آموزی است .

لازم به ذکراست دراین جشن باشکوه تعدادی از همکاران فرهنگی باخانواده هایشان، جمعی از مسئولین و پیشکسوتان فرهنگی، مسئولین محلی و رؤسای پیشین آموزش و پرورش شهرستان هفتکل حضورداشتند.

 همچنین بیان خاطره توسط یزدی و سالاری رؤسای پیشین آموزش و پرورش این اداره ، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان عفاف و اهداء لوح تقدیر و هدیه به معلمان نمونه و برپایی پایگاه سنجش سلامت از دیگر برنامه های این همایش بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن