تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از15 کارگر نمونه شهرستان پلدختر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراسم تجلیل از15 کارگر نمونه شهرستان پلدختر برگزار شد خرم آباد - ایرنا - از 15 کارگر نمونه شهرستان پلدختر همزمان با هفته کار و کارگر طی مراسمی با حضور مسوولان محلی در سالن اجتماعات ارشاد شهرستان، تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه پلدختر روز چهارشنبه در این مراسم به اشاره به نقش کارگران در پیشرفت و اعتلای جامعه، گفت: کار در روحیه و جسم انسان تأثیرگذار است و کسی که کار می کند از روح و جسم سالم برخوردار است.
حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ، کارگران را رکن اساسی تولید ثروت ملی دانست و با بیان این که تلاش و کوشش کارگران نزد خداوند متعال اجر مضاعفی دارد بر رعایت حقوق کارگران تاکید کرد.
وی با بیان این که راه رسیدن به استقلال اهمیت به کار و تولید است، افزود: استقلال اقتصادی به عنوان یکی از ارکان عزت یک جامعه باید مورد توجه باشد.
وی چرخه اقتصاد کشور را مستلزم تلاش و کوشش کارگران دانست و تصریح کرد: عزت، عظمت و سربلندی یک ملت مرهون تلاش و مجاهدت کارگران است و کشوری که وابستگی اقتصادی داشته باشد، نمی تواند ادعای استقلال سیاسی کند.
فرماندار پلدختر نیز در این همایش گفت: در اسلام مقام کارگر گرامی داشته شده که اینها حاکی از جایگاه رفیع مقام کارگر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ˈقدرت اله ترابی نژادˈ به تاکیدهای مقام معظم رهبری برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: از عوامل موثر در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی مصرف بهینه و استفاده از تولیدات داخلی است.
وی گفت: کارگران بازوی توانمند کشور و از سرمایه های جامعه هستند که رونق و توسعه اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه کار و تلاش این قشر درجامعه است.
در ادامه این همایش از 15 کارگر نمونه واحدهای تولیدی، ادارات و نهادهای شهرستان پلدختر با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شدند.
7272/1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن