تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پلیس فیروزکوه؛ فریب ظاهر فریبنده افراد را نخورید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار پلیس فیروزکوه؛ فریب ظاهر فریبنده افراد را نخورید دماوند- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با ارائه هشدارهایی در زمینه پیشگیری از کلاهبرداری گفت: کلاهبرداران با ظاهری فریبنده و عناوین جعلی به سراغ طعمه های خود می روند.


سرهنگ ˈشیخ مراد مرادیˈ عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به شایع ترین شیوه های کلاهبرداری در سطح اجتماع، اظهارکرد: شهروندان به منظور جلوگیری از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران باید حتی المقدور در خصوص پیشینه و سابقه افراد تحقیق کنند.
وی هشدار داد: هرگز به ظاهر فریبنده و صحبت های افراد توجه نکنید، چرا که معمولاً کلاهبرداران با ظاهری فریبنده و عناوین جعلی به سراغ طعمه های خود می روند.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به سوء استفاده های پیامکی، افزود: تمامی پیامک هایی که از شما می خواهند شماره حساب بانکی به همراه رمز عبور، رمز دوم و تاریخ انقضای کارت خود را برای آنها ارسال کنید قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب بانکی شما را دارند و به این پیامک ها توجه نکنید.
وی ادامه داد: اگر تماسی مبنی بر یک معامله سودآور با واریز وجه آن به حساب عابربانک شما یا هر گونه تماس مشکوک دیگری از این دست دریافت کردید، به هیچ وجه به آن توجه نکنید.
سرهنگ مرادی اضافه کرد: در این شرایط هیچ گونه عملیات بانکی درخواست شده از طریق تلفن افراد ناشناس انجام ندهید و کارت و رمز عبور خود را برای دریافت وجه در اختیار هیچ کس قرار ندهید.
این مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت برخورد با چنین مواردی مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن