تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری پلیس ترکیه با تظاهر کنندگان در استانبول


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درگیری پلیس ترکیه با تظاهر کنندگان در استانبول خبرگزاری پانا: پلیس ترکیه امروز (پنجشنبه) با خودروهای آب‌پاش و گاز اشک آور صدها تظاهر کننده را که به رغم ممنوعیت تظاهرات قصد داشتند به مناسبت روز جهانی کارگر در میدان تقسیم استانبول راهپیمایی کنند، پراکنده کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت 11:57

به گزارش خبرگزاری پانا، پلیس ضد شورش ترکیه با خودروهای آب پاش به تظاهر کنندگانی که قصد داشتند از محله بشیکتاش استانبول به میدان تقسیم برسند، حمله کردند.
به گفته رسانه‌های ترکیه حدود 40 هزار نیروی پلیس در اطراف منطقه اروپایی شهر استانبول مستقر شده اند تا مانع دسترسی آنها به میدان تقسیم شوند.
با وجود این به کنفدراسیون کار ترکیه اجازه داده شده است به یاد 34 نفری که در تظاهرات اول مه سال 1977 کشته شدند در میدان تقسیم تاج گل بگذارد.
این اتحادیه روز اول مه تظاهرات دیگری را در میدان کادیکوی ،کانون مخالفان در بخش آسیایی استانبول، برگزار کرد.
مقامات ترکیه خیابان‌های استانبول را مسدود و حرکت قطار شهری را متوقف کردند.آنها برای مقابله با جمعیت تظاهر کنندگان هردوی سوی تنگه بسفر ایستگاههای مترو را بستند و به این ترتیب فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر 13 میلیون نفری استانبول را به حالت تعلیق درآوردند.
فرماندار استانبول دیروز در توجیه ممنوعیت تظاهرات در استانبول گفت این ممنوعیت برای مقابله با خطر گروههای تروریست غیرقانونی که قصد دارند در میدان تقسیم اشوب به پا کنند، وضع شده است.
سال گذشته تظاهرات روز کارگر در میدان تقسیم استانبول که مثل امسال برگزاری آن ممنوع شده بود، به درگیری بین پلیس و تظاهر کنندگان منجر شد.



 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن