تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804672813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت انبوه سازان در نوسازی بافت های فرسوده / پیش بینی اعطای 200هزار وام نوسازی درسال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با پانا خبر داد: مشارکت انبوه سازان در نوسازی بافت های فرسوده / پیش بینی اعطای 200هزار وام نوسازی درسال 93 خبرگزاری پانا : معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تخصیص 200 هزار وام نوسازی در سالجاری پیش بینی شده است ، اظهار کرد: 20 هزار وام نوسازی از ابتدای سال به بانک های عامل معرفی شده اند اما هنوز هم مقاومت هایی از سوی بانکهای عامل برای اعطای این تسهیلات وجود دارد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 09:55



محمد سعید ایزدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره عدم همراهی سیستم بانکی در بحث نوسازی بافت های فرسود خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطایی یکی از بزرگترین راهکارهای تشویقی برای فرآیند نوسازی با مشارکت مردم است و تمام تلاش براین است که از این ابزار به شکل درست آن استفاده شود و تخصیص 200 هزار سهم وام نوسازی تا پایان سال 93 پیش بینی شده است .
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری با بیان اینکه تسهیلات نوسازی در سال 92 نیز پیش بینی شده بود ، اظهار کرد: با وجود ابلاغ بانک مرکزی به بانک های عامل تخصیص وام نوسازی در سال گذشته بسیار اندک بود و تنها 50 هزار واحد توانستند ازاین تسهیلات بهره بگیرند .
ایزدی با بیان اینکه این امیدواری وجود دارد که روند تخصیص وام نوسازی در سال جاری شرایط دیگری داشته باشند ، خاطرنشان کرد: تا کنون 20 هزار وام نوسازی در سطح شهرهای کشور از طریق بانک تجارت به بانک های عامل معرفی شده اند اما هنوز هم مقاومت هایی از سوی بانکهای عامل برای اعطای این تسهیلات وجود دارد .
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات از محل منابع داخلی است ، عنوان کرد: با همکاری و مشارکت با بانک ها و ارایه راه حل های فی مابین تلاش می شود تا تخصیص تسهیلات نوسازی بافت های فرسود در سال جاری روندی دیگر را طی کند . نوسازی بافت های فرسوده در طرح مسکن اجتماعی جای گرفت
معاون وزیر راه با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی توجهی ویژه به نوسازی بافت های فرسود در کشور دارد ، خاطرنشان کرد: در طرح مسکن اجتماعی بخش عمده ای از طرح به نوسازی بافتهای فرسود سوق داده خواهد شد و جای امیدواری وجود دارد که در دولت یازدهم برای مخاطبین مسکن اجتماعی که 80 درصد آنها در محدوده بافت های فرسوده کشور زندگی می کنند تدابیری جدی اندیشیده شود .
ایزدی درباره جزئیات بیشتر مسکن اجتماعی بیان کرد: کارگروههای مسکن اجتماعی تا کنون 5 جلسه به این منظور تشکیل داده است و این کارگروه هم راستا کردن مسکن اجتماعی با طرح ها و برنامه های حمایتی در نوسازی شهری را به عهده دارد که نتایج خوبی هم در این زمینه از نظر کیفی و کمی حاصل شده و مقرر است میان بنیاد مسکن و معاونت مسکن همکاری صورت گیرد تا برنامه واحد و معینی را در برنامه حمایتی مسکن اجتماعی به ویژه در بافت های فرسوده اجرایی شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا انبوه سازان نیز مشارکتی بحث نوسازی بافت های فرسوده دارند ، اظهار کرد: به تازه گی تفاهم نامه ای با انبوه سازان منعقد شده و کارگروهی به این منظور تشکیل شده تا بخش عمده ای ازفعالیت انبوه سازان به نوسازی بافت های فرسوده هدایت شود ضمن آنکه اینبار با دقت و مراقبت ویژه از انبوه سازان دعوت می شود تا در این بحث مشارکت داشته باشند .   انبوه سازی در بافت های فرسوده تاریخی انجام نمی شود  
معاون وزیر راه عنوان کرد: طبقه بندی مختلفی در بافت های فرسوده وجود دارد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود که در بافت های تاریخی کشور انبوه سازی صورت گیرد و بافت های تاریخی به هیچ عنوان اهمیت پذیرش نوسازی با شیوه انبوه سازی را ندارند اما در عوض برای بافت های ناهمگون که عنوان ذخیره نوسازی مطرح هستند بهترین فرصت برای نوسازی بافت های فرسوده اند .
وی ادامه داد: تجارب خوبی در تهران و شهرهای دیگر وجود دارد و تلاش می شود تا با پیش بینی ابزارهای تشویقی در بحث انبوه سازی اقدام های لازم صورت گیرد .
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری در پاسخ به این پرسش که ابزارهای تشویقی برای انبوه سازان چیست ، خاطرنشان کرد: تسهیلات نوسازی با اولویت انبوه سازی در اختیار انبوه سازان قرار خواهد گرفت و تلاش می شود تا اعطای این تسهیلات نظام مند شود و همچنین بخشودگی هایی نیز درنظر گرفته شده تا با کمک آنها و اتاق فکر مشترک تخفیف ها ،بخشودگی و تسهیلات ویژه تری به انبوه سازان برای نوسازی بافت های فرسوده ارایه شود .
وی سقف تسهیلات اعطایی به انبوه سازان را برای هر واحد تولیدی 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تخفیف ها و بخشودگی به انبوه سازان حدود 70 درصد از تخفیف های موجود خواهد بود .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن