تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست تخصصی بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست تخصصی بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده برگزار می شود خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران از برگزاری پنجاه و سومین نشست از مجموعه نشست‌های این شرکت با موضوع بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 11:42



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعید ایزدی گفت: پنجاه و سومین نشست از مجموعه نشست‌های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، ساعت 14 امروز با سخنرانی دو نفر از استادان برجسته حوزه معماری و شهرسازی به نام نادر اردلان و راسم بدران برگزار می‌شود. تعدادی از متخصصان و فیلم‌سازان نیز در این نشست حضور دارند.
وی افزود: در این نشست نادر اردلان با موضوع «به سوی توسعه پایدار و توسعه شهری کل‌نگر» و راسم بدران با موضوع‌های «شهری و نه تهدیدات شهری» سخنرانی می‌کنند.
گفتگو و هم‌اندیشی با هدف بهرمندی از تجارب متخصصان از دیگر محورهای این نسیت تخصصی است.
سالن اجتماعات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید خدامی، شماره 51، طبه چهارم واقع شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن