تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805496413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازی سالانه 10% از بافت های فرسوده نیازمند بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نوسازی سالانه 10% از بافت های فرسوده نیازمند بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی است
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه‌ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عباداله فتح اللهی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: مدیریت جهادی در شهرداری تهران فارغ از هرگونه تظاهر و بر پایه مبانی علمی، فنی، تجربی، دانشی و .. شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی می تواند در تبیین و تدقیق این دیدگاه در مدل مدیریت جهادی متفاوت تر از مراکز کلاسیک آموزشی عمل نماید و پاسخگوی نیازها، مقتضیات و ضروریاتی باشد که امروز در مباحث شهرسازی بصورت عام و در حوزه نوسازی بافت های فرسوده بصورت خاص مطرح است.

فتح اللهی با بیان این که نوسازی بافت های فرسوده یک وظیفه اداری نیست، بلکه یک رسالت و مأموریت اعتقادی می باشد، عنوان کرد:انتظار می رود مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی بتواند با رعایت تمامی استاندارهای علمی و فنی با نگاه جهادی، بینش و دانش و بکارگیری تکنیک های ابداعی و خلاقانه به جبران خلاء ها و عقب ماندگی های تاریخی بپردازد.

وی اظهارداشت: نوسازی بافت های فرسوده امری پیچیده و متشکل از مجموعه مسائل روان شناختی، پژوهشی، اجتماعی، اقتصادی، مالی و مدیریتی است بنابراین سازمان نوسازی بدون پشتوانه پژوهشی، تحقیقی و علمی در مسائل مختلف قادر به اتخاذ تصمیمات مناسب برای نوسازی و مداخله جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری و دولت برای نوسازی سالانه 10% از بافت های فرسوده بر مبنای برنامه پنجم توسعه، بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این مرکز با استفاده از تجربیات کلیه مدیران گذشته در عرصه نوسازی شهری و تلفیق این تجربیات با دانش و تکنیک های مدیریتی روز  بتواند گامی صحیح و پرشتاب در این زمینه برداشته تا در مدت زمان کوتاهتری به هدف دست یابد.

حبیب زاده، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران نیز در این جلسه با اعلام این که شهرداری تهران در رابطه با آموزش و توسعه شهر می تواند نقش اول را ایفا کند،تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی نه تنها برای شهرداری ها بلکه برای کل کشور و حتی کشورهای همجوار هم باید ایفای نقش کند.
ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وجهه معماری اسلامی ایرانی در شهر تهران، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی می تواند به عنوان اتاق فکری برای احیاء هویت معماری اسلامی ایرانی باشد.

وی با اشاره به سوابق درخشان محمد اخباری، ریاست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی  ابراز امیدواری کرد تا این مرکز بتواند در آینده ی نزدیک، ویترین توسعه شهری تمدن اسلامی باشد.

سید موسی پورموسوی، رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران نیز در این جلسه یادآور شد:  فلسفه وجودی مراکز آموزش علمی کاربردی و مؤسساتی که برای اداره این مراکز راه اندازی شده اند انتقال تجربیات مفید سازمان ها به نسل های آینده و توسعه آموزش های لازم برای کارکنان شهرداری تهران است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران تأکید کرد: مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران هچنین موظف به طراحی دوره ها و رشته های جدید به منظور رفع تنگناها و مشکلات موجود در شهرداری تهران هستند.

پورموسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت توسعه آموزش های علمی کاربردی برای شهرداری های سایر نقاط کشور به ویژه شهرداری های کلانشهرها، از پیگیری های انجام شده به منظور فعال سازی حوزه بین الملل در تمامی این مراکز خبر داد.
وی با اعلام این که شهرداری تهران در حوزه شهرسازی و معماری نیازمند نگاه جدیدی است، افزود: مصمم هستیم همینطور که در حوزه شهرسازی با بهره گیری از منویاتی که شورای عالی شهرسازی و معماری کشور دنبال می کند بتوانین در حوزه اجرایی هم کارهای عمیقی را انجام دهیم که یکی از این فعالیت ها بحث نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده است.
پورموسوی در این باره افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی علاوه بر مأموریتی که در راستای نوسازی دارد می بایست در حوزه شهرسازی و معماری هم فعال شود تا بتواند مشکلات موجود در این حوزه را مرتفع سازد.
وی ضمن تقدیر از زحمات علیرضا جعفری، سرپرست اسبق و ذبیح الله زارع، مدیر اجرایی مرکز آموزش برای راه اندازی این مرکز، محمد اخباری را به سمت ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی معرفی و ابراز امیدواری کرد که تحت زعامت مقام معظم رهبری و با مدیریت جهادی شهردار محترم تهران بتوان شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه بود.
محمد اخباری، ریاست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی نیز در این مراسم با اعلام این که در هزاره سوم دانش مساوی با قدرت تلقی می شود، اظهار داشت: فروش دانش کاربردی در بسیاری از کشورهای پیشرفته ارزشمند تر از فروش محصولات تولیدی قلمداد می شود و اگر ما نتوانیم در روند جهانی شدن به این امر دست یابیم یقیناً ضرر خواهیم کرد.

برنامه ریزی واقع گرا و عمل گرا، پژوهش محوری، تحصیلات تکمیلی، ارتقاء رضایتمندی کارکنان و اساتید مرکز، هویت یابی شهر تهران بر مبنای ارزشهای ایرانی اسلامی و ... از جمله برنامه های ریاست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی برای اقدام در سال جاری عنوان شد.

شایان ذکر است ریاست کمیته آمایش سرزمین دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، رئيس دانشكده علوم انساني (دانشگاه امام حسين(ع))، مشاور عالی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در امور برنامه ریزی، مشاور رئيس مرکز مطالعات و برنامه ريزی شهر تهران و ... از جمله برخی از سوابق اجرایی و مدیریتی ریاست جدید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی است.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن