تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819376067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفت و آمد به قلیان خانه ها خطر افتادن در راه خطا را هموار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفت و آمد به قلیان خانه ها خطر افتادن در راه خطا را هموار می کند گرگان - ایرنا- معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان نسبت به خطرات و آسیب های رفت و آمد نوجوانان و جوانان به قلیان خانه ها هشدار داد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمصطفی حقیˈ روز دوشنبه در آیین اعطاء جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه کتاب 240 نکته پندها و عبرت های اداره فرهنگی اجتماعی و مشارکت های مردمی معاونت پیشگیری از وقوع دادگستری گلستان به دانش آموزان توصیه کرد: برای جلوگیری از افتادن در راه خطا از رفت و آمد به اماکن پر خطر از جمله قلیان خانه ها و میهمانی ها و مراسمی که هیچ شناختی نسبت به آن ندارند، خودداری کنند.
وی، پایبندی به سنت ها و ارزش های صحیح گذشته را کلید کاهش جرائم خواند و افزود: با توسعه تکنولوژی و رشد جوامع، زمینه های بیشتری برای وقوع جرائم در جامعه فراهم می شود که این امر هوشیاری و مراقبت بیش از پیش والدین را نیز می طلبد.
حقی با ابراز تاسف از رویه کنونی در برخی از خانواده ها در زمینه تربیت فرزندان، گفت: والدین باید همانگونه که به فکر تامین وسائل و اسباب مادی برای فرزندان هستند ،به نیازهای عاطفی و احساسی آنان نیز توجه کنند.
معاون دادستان گرگان، یکی از اولویت های معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان گلستان را تلاش در جهت نزدیکی و تعامل با اقشار مختلف جامعه به منظور آشنا سازی آنان با مسائل حقوقی و وضعیت جرائم و مجازات ها عنوان کرد.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن