تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816265287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکانسی جدید در زندگی نابغه پانتومیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سکانسی جدید در زندگی نابغه پانتومیم تهران- ایرنا- شیمی درمانی زمین گیرش کرده بود اما همچنان لبخند بر لب داشت و از برنامه هایش برای پانتومیم می گفت. سرفه های ممتد اجازه حرف زدن به او نمی داد ، از امید سخن می گفت و می خواست پیروز شود.


عصر سه شنبه برای عیادت از نابغه 34 ساله پانتومیم ایران که مدتی است با سرطان کبد دست و پنجه نرم می کند قرار داشتم. ساعاتی قبل دوازدهمین دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود و رمق چندانی نداشت با این حال بازهم برای صحبت با من بلند شد و در تخت خود نشست.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، بهرام ریحانی اتاقی کوچک داشت که دیوارهایش را با چهره هنرپیشه های محبوب خود آراسته بود، کتابخانه کوچکش پر بود از کتاب های هنری که خود را با آنها سرگرم می کرد. می گفت که از دی ماه سال گذشته متوجه سرطان شده اما برای اینکه کام اطرافیان را تلخ نکند کسالتش را تا پس از تعطیلات نوروز مخفی نگه داشته است.
ریحانی در حالی که به زمین خیره بود درمیان سرفه هایش می گفتˈ زمانی که خبر بیماریم را شنیدم ناخداگاه گریه ام گرفت، گریه ترس نبود؛ می دانم که پیروز می شوم اما راهم بسیار سخت استˈ.
او که تا پیش از بیماریش در بیمارستان محک برای سرگرمی کودکان سرطانی نمایش اجرا می کرد حال با شرایطی دیگر و همچون کودکان محک ! آرزوی اجرای دوباره برای آنها دارد.
بهرام که پس از مرگ والدینش در سن 28 سالگی اداره زندگی خود و دو خواهر دانشجویش را برعهده دارد درباره مخارج بیماری و زندگی اش چنین می گفت: هر دوهفته یکبار شیمی درمانی می کنم که هر نوبت بیش از 2 و نیم میلیون تومان هزینه دربردارد، این علاوه برهزینه های میلیونی آزمایش هایم استˈ. شگفت انگیز است، امیدواری در چشمهایش موج می زند و هنوزهم از بازگشتش به صحنه و تامین مخارج زندگی اش می گوید.
بهرام این را هم گفت:ˈبالاخره قرض هایم را پس می دهم، اما این مهم است که من خوب می شوم، کار می کنم و دوباره در مسیر زندگی قرار می گیرمˈ
او که در زمان حاضر در حال آماده کردن نمایش ˈاز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوستˈ است و بناست این نمایش را تا پایان امسان به روی صحنه ببرد از کمک دوستانش برای اجرای این نمایش این طور گفت: دوستان هنرمندم تاکنون من را تنها نگذاشته اند و با حمایت های خود به من دلگرمی می دهند، خداوند این دوستان را به من داد تا بفهمم تنها نیستم.
بهرام در صحبت های خود بار دیگر از امیدش به آینده گفت و گفت : من نمی میرم و همان طور که قبلا ثابت کرده ام این بارهم پیروز خواهم شد.
بهرام ریحانی از 16 سالگی پانتومیم را به صورت حرفه ای آغاز کرد و توانست درهمان روزهای ابتدایی کارش به عنوان یک نابغه هنری شناخته شود.
وی کارگردان و بازیگر طولانی ترین نمایش پانتومیم جهان در سال 2006 است ، اجرای زنده پانتومیم در شبکه اول تلویزیون به مدت یک سال در برنامه خانواده 1387،اجرای بیش از 400 نمایش پانتومیم در جشنواره ها مختلف داخلی و سراسر کشور، اجرای پانتومیم در خارج از ایران همچون دبی ، یونان ، آلمان ، فرانسه ، ترکیه ، کرواسی ، ونزوئلا، مالزی و..برگزاری دوره های آموزشی پانتومیم در تهران ، مشهد ، زاهدان ، اصفهان ، رشت ، کیش و ... اجرای نمایش پانتومیم در بلندترین صحنه نمایش جهان (قله دماوند) در مرداد1392 از جمله کارنامه کاری این کارگردان بزرگ را در بر می گیرد.
او با اجراهای خود در خارج از کشور توانست هنرپانتومیم ایران را به جهانیان معرفی کند.
فراهنگ**9303**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن