تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈعلی محمد باجˈ بار دیگر رییس هیات تکواندو ایلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈعلی محمد باجˈ بار دیگر رییس هیات تکواندو ایلام شد ایلام- ایرنا- ˈعلی محمد باجˈ برای یک دوره دیگر به عنوان رییس هیات تکواندو استان ایلام انتخاب شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، انتخابات رییس جدید هیات تکواندو استان ایلام لحظاتی پیش در دانشگاه ایلام با حضور رییس فدراسیون تکواندو برگزار شد.
پنج نفر خود را برای تصدی ریاست هیات تکواندو استان ایلام نامزد کرده بودند که پیش از شروع رای گیری سه نفر از آنان انصراف خود را بیان کردند.
با شروع انتخابات رای گیری میان علی محمد باج و نبوی دیگر نامزد این ریاست این هیات، نبوی به صورت شفاهی از ادامه این انتخابات انصراف داد و رای گیری برای تنها نامزد ریاست هیات تکواندو استان ایلام آغاز شد.
در پایان این رای گیری ˈعلی محمد باجˈ از میان 18 رای ریخته شده به صندوق توانست رای مثبت 17 نفر را کسب و بار دیگر به عنوان رییس هیات ایلام معرفی شود.
ˈعلی محمد باجˈ پس از پایان این انتخابات اظهار کرد: استان ایلام در سال های 88 تا 91 به ترتیب رتبه های 26 ، 16 ، 10 و هفت کشور را کسب کرده که نشانه پیشرفت قابل توجه تکواندوکاران استان در کشور است.
وی ادامه داد: هیات تکواندو ایلام امسال و سال های آینده تلاش خواهد کرد با برنامه ریزی جایگاه تکواندو استان را در رقابت های کشوری و بین المللی ارتقا دهد.
وی یادآور شد: بیشتر شهرستان های استان اکنون دارای زمین تکواندو هستند و در زمینه گسترش این ورزش ایلام جز استان های برتر است. ک/2
7173/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن