تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات فوتبال اصفهان: مسوولان استان از میزبانی جام ملت های آسیا استقبال می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات فوتبال اصفهان: مسوولان استان از میزبانی جام ملت های آسیا استقبال می کنند اصفهان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسوولان این استان، اظهار کرد: مسوولان استان اصفهان در این دیدارها از میزبانی مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا استقبال کردند.


« علی اکبر ابرقویی نژاد » روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که به منظور بررسی امکانات کشورمان برای میزبانی مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا به اصفهان سفر کرده بودند، روز گذشته با معاونان استاندار و شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.
وی افزود: معاون استاندار و معاون شهردار اصفهان در این دیدارها تاکید کردند چنانچه میزبانی این مسابقات به اصفهان واگذار شود، همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات فراهم خواهند کرد.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امکانات ورزشگاه نقش جهان، تختی، فردوس و فولاد شهر را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه هتل های عباسی، کوثر ، آسمان و پیروزی اصفهان نیز به عنوان محل استقرار نمایندگان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیمهای شرکت کننده در این رقابت ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است، گفت: نمایندگان این کنفدراسیون از این هتل ها نیز بازدید کردند.
ابرقویی نژاد درباره نظر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره امکانات شهر اصفهان برای میزبانی این مسابقات گفت: وظیفه نمایندگان اعزامی جمع آوری اطلاعات از امکانات ورزشی و اقامتی برای میزبانی این مسابقات و ارائه به هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال است.
وی افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچگونه نظری پیرامون امکانات اصفهان برای میزبانی این مسابقات ندادند.
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه بمنظور بازدید از اماکن ورزشی کشورمان برای میزبانی ایران در جام ملتهای آسیا 2019 وارد ایران شدند.
تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و کرمان از جمله شهرهای پیشنهادی ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند.
ایران، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و تایلند خواستار میزبانی مسابقات جام ملتهای 2019 آسیا هستند.
هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا میزبان این مسابقات را اواخر آبان انتخاب و معرفی می کند.
ت/ 7132/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن