تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان فارس آماده میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان فارس آماده میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا است شیراز - ایرنا - استاندار فارس گفت: امکانات موجود در استان فارس و شهر شیراز برای میزبانی مسابقات فوتبال ملت های آسیا در سال 2019 مناسب است و برای میزبانی این مسابقات آمادگی کامل داریم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی روز دوشنبه در دیدار با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، اظهار داشت: شیراز شهری بین المللی محسوب می شود که دارای هتل ها و امکانات مناسبی برای اقامت میهمانان خارجی است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که تعداد زیادی توریست خارجی هم اکنون در حال دیدار از شیراز هستند، افزود: از روز یکشنبه استان فارس میزبان مدیرکل سازمان بین المللی یونسکو (سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد) است.
وی بیان کرد: شیراز دارای امکانات مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی است و قادر است پیشنهادات اصلاحی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در خصوص بهبود شرایط و امکانات ورزشی به سرعت اجرایی کند.
استاندار فارس با اشاره به این که این استان دارای سه تیم فوتبال مطرح در سطح کشور است، اظهار داشت: دو تیم فوتبال برق شیراز و فجر شهید سپاسی شیراز دارای شهرتی زیاد در عرصه فوتبال هستند.
احمدی با بیان این که مردم استان فارس و شهر شیراز علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند و مسابقات این رشته ورزشی را در سطح بین المللی دنبال می کنند، افزود: در صورتی که شیراز میزبان مسابقات فوتبال در سطح آسیا باشد، استقبال فراوانی از جانب مردم استان فارس از این مسابقات صورت خواهد گرفت.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر حمایت مدیریت ارشد این استان از برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2019 در شهر شیراز گفت: تلاش می کنیم این مسابقات بدون هیچ مشکلی در استان فارس برگزار شود.
دو گروه از بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، صبح امروز (دوشنبه)
وارد شیراز شدند و از امکانات ورزشی، هتل ها و جاذبه های توریستی این شهر دیدن کردند.
تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و کرمان از جمله شهرهای پیشنهادی ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند.
ک/3
7368
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن