تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مودیان مالیاتی با مراجعه به سایت مالیاتی اظهارنامه خود را تکمیل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: علی عسکری ؛ مودیان مالیاتی با مراجعه به سایت مالیاتی اظهارنامه خود را تکمیل کنند خبرگزاری پانا: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه به سایت سازمان امورمالیاتی اظهار نامه خود را تکمیل کنند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 12:00



به گزارش خبرگزاری پانا، علی عسکری در ادامه مصاحبه با خبرنگاران افزود: مودیان منتظر رسیدن ماه تیر نباشند بلکه درهر زمان می توانند برای تکمیل اظهارنامه خود به سایت مراجعه کنند.
وی گفت: روزانه 200 تا300 اظهار نامه مالیاتی درسایت تکمیل وبرای ادامه کار دراختیار کارشناسان قرارمی گیرد.
عسکری درپاسخ به سئوالی درباره امکان تفاهم با اصناف کشور برای پرداخت مالیات افزود: چیزی به نام توافق از نظر ما وجود ندارد بلکه در چارچوب طرح جامع مالیاتی ما هرمودی را به عنوان شخص مودی می شناسیم که باید اظهار نامه خود را بدهد و ما ارزیابی کنیم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید براینکه همه مودیان موظفند اظهار نامه خودرا اعلام کنند گفت: از2 میلیون و400 هزار مودی تاکنون 400 هزارمودی خوداظهاری کرده اند و یک میلیون مودی فقط برگه سفید ارائه داده اند که این روالی خارج از خود اظهاری است.
وی افزود: تاپایان تیر همه این موارد رسیدگی شده و برگ تشخیص مودیان صادر می شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به سئوال دیگری درباره اعتراض برخی کسبه لاله زار با موضوع دلایل دریافت مالیات برارزش افزوده هم گفت: امکان ندارد از کسی طلب مالیاتی کنیم که مشمول نباشد بنابراین مشمولان این طرح کاملا مشخص هستند.
عسکری درباره اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده هم گفت: این قانون ازمایشی وبرای 5 سال تصویب شده که برای دائمی کردن ان خلاءهای قانون فعلی بررسی و درقالب قانون دائمی به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن