تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815248111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومنین در 70 مسجد استان قزوین معتکف می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مومنین در 70 مسجد استان قزوین معتکف می شوند قزوین - ایرنا- معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از آمادگی 70 مسجد در استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.


حجت الاسلام حجت الاسلام والمسلمینˈعباس نظریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعتکاف را فرصت بی همتایی برای آماده سازی روح و جسم برای درک ماه مبارک رمضان دانست و حضور گسترده مردم در این مراسم معنوی را نشانه وجود حس قوی معنوی در بندگان الهی عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت فریضه اعتکاف گفت: سنت حسنه اعتکاف در کلام معصومین نیز از برجسته ترین مظاهر بندگی در پیشگاه ربوبی معرفی شده و در سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) نیز بر جایگاه ویژه اعتکاف تاکید شده است.
حجت الاسلام نظری اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان 67 مسجد برگزارشد امسال پیش بینی می شود این مراسم باشکوه در بیش از 70 مسجد در استان برگزار شود.
وی با بیان اینکه مسجد جامع، مسجد النبی، مساجد امام خمینی (ره) در غیاث آباد و مهدیه در مینودر شهر قزوین آماده حضور معتکفین می باشد، افزود: جمعیت معتکفین در سال گذشته هفت هزار و 310 نفر بوده است که از این تعداد پنج هزار و 529 نفر را بانوان و ما بقی آقایان بودند.
این مسوول از آغاز ثبت نام خواهران و برادران ایمانی برای مراسم معنوی اعتکاف از فردا 15 تا 20 اردیبهشت ماه جاری از طریق سایت www.etekaf-gazvin.ir و یا با مراجعه حضوری در جامع المهدی، امام خمینی (ره) و مسجد النبی خبر داد.
معتکفان 13 رجب برابر با 23 اردیبهشت ماه سال جاری در مساجد حضور یافته و به مدت سه روز به دعا و نیایش و انجام اعمال مربوط به اعتکاف می پردازند.
7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن