تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816389454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزار مسجد، آماده پذیرش معتکفین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: چهار هزار مسجد، آماده پذیرش معتکفین هستند گرگان - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: حدود چهار هزار مسجد امسال برای مراسم اعتکاف در سراسر کشور آماده پذیرش معتکفین هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمهدی خاموشیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: عمده مراسم اعتکاف به وسیله خود مردم انجام می شود ,هیات امنای مساجد نیز از این موضوع حمایت می کنند و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی نیز نظارت های لازم را بر مراسم اعتکاف خواهد داشت.
وی با اشاره به طرح اعزام مبلغ گفت: در سال های اخیر مبلغه ها نیز اعزام می شوند که برخی از این مبلغه ها به همراه شوهرانشان به مناطق دور فرستاده می شوند یا این که در منطقه خودشان به فعالیت می پردازند.
به گفته خاموشی، در سال های گذشته حدود پنج هزار مبلغه به تعداد مبلغان و مبلغه های اعزامی اضافه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در ایام مراسم ها حدود 50 هزار مبلغه با کمک دفتر تبلیغات و حوزه علمیه در کشور سازماندهی و به مناطق مختلف اعزام می شوند.
خاموشی ادامه داد: طرح جدید روحانیون مستقر و دائم را در دستور کار داریم و اکنون حدود پنج هزار روحانی در مناطق مختلف کشور که دارای خانه علم هستند مشغول فعالیت می باشند و همچنین گروه های جدید در حوزه تبلیغ متشکل از 20 الی 30 روحانی در یک منطقه به صورت گروه های تبلیغی در مناطق مختلف فعالیت خود را آغاز کرده اند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص مدارس صدرا گفت: تعداد این مدارس اکنون 110 باب است که در نظر داریم تا تعداد انها را در شهرهای بزرگ گسترش دهیم و حداقل هر شهری یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه داشته باشد و با تلاش و همت مردم این مدارس به 330 مدرسه گسترش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: مدل این مدارس همچون مدارس دوره متوسطه است که در نظام جدید مجوز آموزش متوسطه و سه سال میانی را نیز گرفته ایم که در این مدل زمانی که شش سال اول تمام شد، سه سال راهنمایی و بعد سه سال دبیرستان آغاز می شود و مدارس صدرا به صورت دو پایه خواهند بود که البته برخی از مدارس این طرح را آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر اکنون در هر مدرسه میانگین 120 دانش آموز را بگیریم حدود12000 دانش اموز در مدارس سراسر کشور تحصیل می کنند.
خاموشی ادامه داد: قریب یک سوم مدارس ساختمان آنها ساخته شده، یک سوم نیز به آنها زمین اختصاص داده شده و بقیه مدارس انشااله با اهتمام مردم ساخته می شود.
وی در خصوص نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری و وظیفه و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در ابتدا باید اقتصاد و فرهنگ را در کشور نهادینه کنیم و از سوی دیگر باید تولید و سرمایه در کشور بیشتر شود و باید بتوانیم در حوزه مصرف کنترل داشته و ارزش افزوده ایجاد کنیم و همچنین تولیدات را بیشتر نمائیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: اقتصاد مقاومتی دارای الزاماتی است که با استفاده از فناوری ها و نشر مکتوبات و همچنین تولید اندیشه و کتاب در این زمینه کارهای مهمی صورت بگیرد و البته در زمینه اقتصاد و فرهنگ چندین سال است که شورایی در این سازمان تشکیل شده و مشغول فعالیت است.
وی تصریح کرد: توجه به تولیدات در رابطه با فرهنگ و اقتصاد مهم می باشد و کالای فرهنگی باید مطابق با تولیدات بومی انجام شود و این کار هم اکنون در دستور کارهای فرهنگی قرار گرفته، که از جمله این کارها مجموعه شکرستان است که با همکاری حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شده است.
خاموشی در پایان خاطرنشان کرد: کالای عروسکی و نوشت افزارهای که در سال گذشته توزیع شد نیز از کارهای مهمی بود که صورت گرفت و تلاش داریم تا همین همت را در سریال ها توسعه دهیم و اکنون در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کالا و محصولات جدید در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
7467/579/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن