تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812601300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف‌سازي قراردادها براي کوبيدن گروه قبلي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شفاف‌سازي قراردادها براي کوبيدن گروه قبلي بود
رئيس سابق فدراسيون فوتبال گفت: شفاف‌سازي قراردادهاي بازيکنان فوتبال براي کوبيدن گروه قبلي بود.

محمد دادکان در برنامه امروز صبح‌بخير ايران در مورد حضور ايران در جام جهاني و اينکه قرار است يک گروه مشوق به برزيل اعزام شوند، عنوان کرد: من نظام و مملکتم را دوست دارم اما براي حمايت يک گروه مشوق که 3 حلقه حضور دارند و نمي‌گذارند فردي به تيم نزديک شود چه فايده‌اي دارد اين همه هزينه کنيم. براي اعزام 150 نفر بايد چيزي حدود 6 ميليارد تومان پول هزينه کنيم. بهتر است اين 6 ميليارد تومان را به هزار جوان بدهيم که به هرکدام 6 ميليون تومان مي‌رسد و مي‌توانند با آن تشکيل زندگي دهند و جهيزيه تهيه کنند.

وي افزود: براي اين مسئله مي‌گويند اسپانسر گرفته‌ايم اما اگر اين افراد مي‌خواهند به عنوان حامي به جام جهاني بروند خودشان هزينه کنند. دولت بگويد ما براي اين کار پول نمي‌دهيم و مطمئنم اين کار صورت مي‌گيرد. افرادي که مي‌خواهند سي‌دي تهيه کنند و آنجا ارائه دهند اين کار را از هزينه شخصي خود انجام دهند. نمي‌دانم چرا رسانه‌ها به اين مسئله نمي‌پردازند. از حضور مشوق چه چيزي عايد تيم ملي مي‌شود. وقتي به من نامه داده‌اند و براي حضور در جام جهاني دعوت شد گفتم به جاي اينکه 40 ميليون پول برايم هزينه شود خانه مي‌نشينم و 3 مسابقه را از تلويزيون تماشا مي‌کنم. بهتر نيست اين پول‌ها هزينه خانواده‌هاي بي‌سرپرست شود. وقتي در اين کشور سيب‌زميني کيلويي 4 هزار تومان به فروش مي‌رسد آن وقت بايد 40 ميليون بدهيم و افراد را به جام جهاني اعزام کنيم. شايد من را تحريم کنند و بگويند دادکان از اين پس به تلويزيون نيايد اما با اين کارها من تحريم نمي‌شوم.

در اين لحظات قرار بود ميان‌ برنامه‌‌اي بين صحبت‌هاي دادکان پخش شود که او اعلام کرد نمي‌دانم چرا هر وقت من صحبت مي‌کنم مي‌گويند برويم ميان‌ برنامه ببينيم و از اين مسئله خوشحالم.

وي در ادامه تأکيد کرد: خوشحالم شبکه يک سيما در اين رابطه احساس مسئوليت دارد تا بحث حضور مشوقين را شفاف‌سازي کنند. وقتي وزارت ورزش و جوانان دم از شفاف‌سازي مي‌زند و اعلام مي‌کند مردم از فوتباليست‌ها منزجر هستند آيا اجازه مي‌دهد در اين رابطه مورد بررسي قرار گيرد تا مشخص شود آيا اين نظر را مردم نيز درباره آنها هم دارند يا خير. اينکه در جامعه به مردم احترام بگذاريم و شفاف‌سازي کنيم بسيار خوب است اما بايد ديد آيا در آينده هم چنين اقدامي صورت مي‌گيرد. از همين حالا که در فصل نقل و انتقالات حضور داريم مديرعامل پرسپوليس قراردادهايي که مي‌بندد به صورت شفاف اعلام کند اما من به شما قول مي‌دهم چنين اتفاقي نمي‌افتد. شفاف‌سازي قراردادهاي مديرعامل قبلي براي گروه قبل بود تا کار دست خودمان بيفتد.

رئيس سابق فدراسيون فوتبال ايران در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اينکه افراد براي مديريت به خوبي انتخاب نمي‌شوند، يادآور شد: مديريت در تمامي مسائل نياز به تخصص، دانش، تجربه و مقبوليت دارد. در ايران مربي يا مديري که زمين خورده توسط رسانه‌ها مطرح مي‌شود و او را از تيمي به تيمي ديگر انتقال مي‌دهند. بايد ببينيم و سؤال کنيم که آيا فرد مديري که براي حضور در سمتي انتخاب مي‌شود آيا مقبوليت دارد. متأسفانه دلمان به حال هيچ چيز نمي‌سوزد و کاري نداريم که يک فرد به جايي مي‌رود و پس از حضور خود آنجا را خراب کرده و سپس جدا مي‌شود.

وي افزود: اگر من و همکارانم به کمک مردم بازار براي باشگاه پرسپوليس، استقلال و فدراسيون پول جمع نمي‌کرديم و اين 3 ساختمان شکيل را خريداري نمي‌کرديم معلوم نبود اين دو باشگاه و فدراسيون در کجا استقرار مي‌يافتند. اين اقدام را در سال 83 انجام داديم.

دادکان در پاسخ به اين سؤال که ممکن است همين انتقاد از او صورت بگيرد و بگويد چرا اين همه پول صرف خريد ساختمان کرده است، يادآور شد: با اين حرف شما موافق نيستم. اگر اين 3 ساختمان نبود مسئولان پرسپوليس، استقلال و فدراسيون کجا مي‌نشستند. حالا شما بررسي کنيد و ببينيد کدام يک از اين امکانات را افزايش دادند. تنها ميليارد ميليارد براي تيم اول خود هزينه کردند و هيچ بازيکن جواني را به فوتبال کشور معرفي نکردند. 25 ميليارد اين فصل هزينه مي‌کنند و پس از پايان فصل جاري سال بعد نيز همين هزينه انجام مي‌شود. دو ماه ديگر اگر بررسي کنيد مي‌بينيد قراردادهايي که بسته شده مبالغي بيشتر از قراردادهاي سال قبل دارد. بنده موافق قرارداد با رقم بالا نيستم بلکه اعتقاد دارم بهترين بازيکن ايران صد ميليون و بهترين مربي نيز 50 ميليون ارزش دارد. شايد شما اطلاع نداشته باشيد اما 10 سال پيش با حسين فرکي بهترين مربي ايران 12 ميليون تومان قرارداد بستند، مجيد جلالي در تيم ملي جوانان 8 ميليون تومان مي‌گيرند و محمد مايلي‌کهن نيز 10 ميليون تومان دريافتي داشت، چطور 10 ميليون تومان به يک ميليارد و صد ميليون تومان مي‌رسد. مطمئنا همين‌ها هم در اين موج حذف خواهند شد. اگر وزارت ورزش راست مي‌گويد در دو ماه آينده قراردادها را که به نفع مردم است شفاف‌‌سازي کند.

دادکان در مورد اينکه حمايت بي‌هزينه چگونه صورت مي‌گيرد، گفت: بنده تجربه مديريت در اين برهه را دارم. همان موقع که رئيس فدراسيون بودم به ضرغامي نامه زدم و از او خواستم از تيم ملي حمايت کند او هم با نظر بلند خود اين اقدام را انجام داد و به تيم ملي در راستاي حضور در جام جهاني کمک کرد. بايد افرادي که عاشق فوتبال هستند را دعوت کنيم تا آنها براي مردم صحبت کنند و در فضايي آرام و با آرامش تيم ملي را به جام جهاني بفرستيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/14 09:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن