تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داربی 104؛ سرزمین اصلی یا میهمان‌نوازی دیگر شهرها؟


واضح آرشیو وب فارسی::

داربی پایتخت در خارج از تهران برگزار می‌شود

 به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی در مهرماه، دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در یکی از شهرهای تبریز یا کرمان برگزار خواهد شد.



با توجه به فشردگی برنامه‌های دو تیم پایتختی به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ تصمیم گرفته بود داربی را در مهرماه برگزار کند. اما آماده نبودن ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ را مجبور به تغییر برنامه کرده است.

گزینه‌های اصلی برای برگزاری این دیدار، ورزشگاه یادگار امام تبریز و ورزشگاه جدید کرمان هستند. به زودی جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری نهایی درباره محل برگزاری داربی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که به دلیل میزبانی تیم‌های سپاهان و فولاد در اصفهان و اهواز، این دو شهر از گزینه‌های میزبانی داربی خارج شده‌اند.

جمع‌بندی: به دلیل مشکلات زیرساختی، یکی از مهم‌ترین رویدادهای فوتبال ایران یعنی دربی پایتخت، برای اولین بار در خارج از تهران برگزار خواهد شد. این تصمیم، واکنش‌های متفاوتی را در بین هواداران دو تیم و جامعه فوتبال ایجاد خواهد کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن