تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814953323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینتر با جذب طارمی، خط آتش خود را تقویت کرد


واضح آرشیو وب فارسی::

ستاره‌های جدید سری آ؛ از موراتا تا طارمی

سری آ ایتالیا با شروع فصل جدید، شاهد حضور ستاره‌های جدیدی در تیم‌های مختلف است. خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پنج خرید جذاب این تابستان اشاره کرده است.



آلوارو موراتا به میلان پیوست

آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه اسپانیایی، جایگزین اولیویه ژیرو در میلان شده است. موراتا که سابقه بازی در ایتالیا را نیز دارد، وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا بتواند جای خالی ژیرو را پر کند و میلان را به موفقیت‌های بیشتر برساند.

واران به کومو آمد

رافائل واران، مدافع قهرمان جهان با فرانسه، به کومو پیوسته است. این انتقال یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستان سری آ بوده است. واران با تجربه فراوان خود می‌تواند به کومو کمک کند تا به اهدافش برسد.

مهدی طارمی به اینتر پیوست

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، به اینتر میلان پیوسته است. طارمی که در پورتو درخشش خیره کننده‌ای داشت، حالا در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایتالیا به دنبال موفقیت است.

داگلاس لوئیز گران‌ترین خرید سری آ

داگلاس لوئیز، هافبک برزیلی، با قراردادی گران‌قیمت به یوونتوس پیوسته است. این بازیکن جوان و مستعد می‌تواند به هافبک یوونتوس قدرت و خلاقیت بیشتری ببخشد.

آرتم دووبیک به رم آمد

آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی، با عملکرد درخشان خود در فصل گذشته لالیگا، نظر رم را به خود جلب کرد. او می‌تواند به خط حمله رم قدرت گلزنی بیشتری ببخشد.

جمع‌بندی

سری آ ایتالیا با حضور ستاره‌های جدید، هیجان‌انگیزتر از همیشه شده است. این بازیکنان می‌توانند رقابت در این لیگ را تنگاتنگ‌تر کنند و به هواداران فوتبال لحظات لذت‌بخشی را هدیه دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن