تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813618209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف‌سازي بهانه‌اي براي کوبيدن فوتبال نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شفاف‌سازي بهانه‌اي براي کوبيدن فوتبال نشود
مديرعامل باشگاه نفت تهران معتقد است که شفاف‌سازي مالي فوتبال نبايد بهانه‌اي براي تخريب فوتبال باشد.

پس از شفاف‌سازي‌هاي صورت گرفته در فوتبال، فضايي عليه اين رشته ورزشي شکل گرفته که آشکارا قصد تخريب آن را دارد. قراردادهاي ميلياردي پرداختهاي گزاف برخي باشگاهها، بهانه‌اي شده براي آنکه فوتبال را آماج حملات تخريبي کنند.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ايسنا در اين باره اظهار کرد: نبايد در شفاف سازي از آن طرف بام بيفتيم. بايد از افراط و تفريط دوري کنيم. اگر در گوشه‌اي از فوتبال اشکالي وجود دارد نبايد تمام آن را بکوبيم و به کل فوتبال نگاه منفي داشته باشيم.

وي ادامه داد: اگر بحث پرداختهاي ميلياردي مطرح است بايد اين نکته را هم در نظر داشت که بيش از 70 درصد فوتباليست‌هاي ايراني قراردادي زير 300 ميليون تومان دارند. ميانگين قرار دادهاي نفت 145 ميليون و ميانگين قراردادهاي سازمان ليگ براي هم تيم‌هاي ليگ برتري کمي بيش از 200 ميليون تومان است.

مديرعامل باشگاه نفت تهران همچنين گفت: خوب نيست که فوتبال را پل کنيم و آن را روبروي رشته‌هاي ديگر قرار دهيم. نبايد فوتبال را بزنيم. دليل ندارد که اگر جايي مشکل وجود دارد، تمام آن مجموعه را تخريب کنيم.

وي در ادامه درباره‌ي وضعيت کادر فني تيمش گفت: شرايط گل محمدي را بررسي مي‌کنيم اما جواب قطعي فقط پس از تصويب هيات امناي باشگاه مشخص مي‌شود. اساسا در باشگاه نفت مديرعامل فقط مجري مصوبات هيات امناست.

قنبرزاده افزود: هفته آينده جلسه هيات امنا برگزار مي‌شود تا درباره‌ي کادر فني، بودجه باشگاه و قراردادها تصميم‌گيري شود.

وي همچنين از ارسال نامه‌اي به مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال خبر داد و گفت: سازمان ليگ قرار بود که سقف بودجه مشخص را براي باشگاهها در نظر بگيرد. ضمن اين که برخي قراردادها مبلغ مشخصي دارند اما به عنوان پاداش، کارانه، حسن عملکرد و مانند آنها مقدار زيادي برقراردادها اضافه مي‌شود. ممکن است قرارداد فردي 400 ميليون تومان باشد اما با همين موارد به 800 ميليون برسد!

قنبرزاده در ادامه گفت: در نامه به تاج پيشنهاد دادم که سازمان ليگ سقف بودجه را تفکيک کند و مثلا بگويد چند درصد بودجه براي خريد بازيکن و چند درصد براي سايرموارد بايد هزينه شود. همچنين بايد مشخص شود که سقف بودجه معين براي قرارداد و بازيکنان شامل اصل قرار داد، پاداش‌ها و ساير موارد جانبي باشد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 12:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن