تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید از پرسپولیس: بازی‌ای که نباید مساوی می‌شد


واضح آرشیو وب فارسی::

کرمانی مقدم: پرسپولیس ترسید و بازی را باخت!



مرتضی کرمانی مقدم، اسطوره باشگاه پرسپولیس، در انتقادی شدید از عملکرد تیم در بازی مقابل تراکتور، این تیم را متهم به ترسو بازی کردن و از دست دادن شانس پیروزی کرد. او با لحنی تند بیان داشت: "پرسپولیس در این بازی نه تنها فوتبال خوبی ارائه نداد، بلکه حتی برای پیروزی هم به میدان نیامد. گویی آمده بودند تا بازی را مساوی کنند. اگر دروازه‌بان تیم به دادشان نمی‌رسید، باخت سنگینی را متحمل می‌شدند."

کرمانی مقدم در ادامه افزود: "پرسپولیس سال گذشته تیمی پرشور و جنگنده بود که برای قهرمانی می‌جنگید، اما امسال چیزی از آن تیم باقی نمانده است. بازیکنان بدون انگیزه و ترسو بازی می‌کنند. در تمام خطوط ضعف دارند و اگر به همین روند ادامه دهند، در ادامه لیگ نتایج بسیار بدتری خواهند گرفت."

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب تراکتور، گفت: "تراکتور امسال تیمی هجومی و با انگیزه است. بر خلاف پرسپولیس، آنها برای پیروزی به میدان می‌آیند و با شجاعت بازی می‌کنند. پرسپولیس در مقایسه با تراکتور بسیار ضعیف‌تر ظاهر شد."

کرمانی مقدم در پایان تاکید کرد: "پرسپولیس باید فکری اساسی به حال خود کند. با این شرایط، این تیم حتی شانس کسب سهمیه آسیایی را هم از دست خواهد داد. هواداران پرسپولیس انتظار بیشتری از تیم محبوب خود دارند."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن