تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814552272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمشیربازان ایرانی تاریخ‌ساز شدند: صعود به نیمه‌نهایی المپیک با شکست آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی::

 خبر صعود تیم ملی شمشیربازی سابر ایران به نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۴

شکست آمریکا و صعود تاریخی سابر ایران به نیمه نهایی المپیک

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در یک بازی نفس‌گیر و نزدیک، تیم قدرتمند آمریکا را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یافت. این پیروزی تاریخی، امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها را به شدت افزایش داده است.



در این دیدار که در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد، شمشیربازان ایرانی با درخشش علی پاکدامن و محمد رهبری، توانستند با نتیجه نزدیک ۴۵ بر ۴۴ حریف خود را شکست دهند. محمد فتوحی و فرزاد باهر نیز در این مسابقه به میدان آمدند.

علی پاکدامن و محمد رهبری ستاره‌های پیروزی ایران

علی پاکدامن با کسب ۲۰ امتیاز و محمد رهبری با ۱۷ امتیاز، نقش کلیدی در پیروزی تیم ایران ایفا کردند. درخشش این دو شمشیرباز جوان، نشان از توانایی بالای تیم ملی ایران در رقابت با بهترین‌های جهان دارد.

نیمه نهایی مقابل مجارستان

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند مجارستان خواهد رفت. این مسابقه، یک چالش بزرگ برای شمشیربازان ایرانی خواهد بود، اما با توجه به آمادگی بالای تیم و روحیه بالای بازیکنان، امیدواریم شاهد یک نمایش درخشان دیگر از سوی آنها باشیم.

تغییر تاریخ‌ساز پس از شکست تلخ در توکیو

شایان ذکر است که تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه بسیار نزدیک ۴۵ بر ۴۴ مقابل ایتالیا شکست خورد و از کسب مدال بازماند. اما با پیروزی مقابل آمریکا در پاریس، شمشیربازان ایرانی توانستند این شکست تلخ را جبران کنند و به دنبال تحقق رویای کسب مدال المپیک باشند.

کادر فنی تیم ملی

هدایت تیم ملی شمشیربازی سابر ایران بر عهده پیمان فخری است که با برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات سخت، تیم را برای این رقابت‌ها آماده کرده است.

نتیجه کامل بازی:

ایران ۴۵ - آمریکا ۴۴
علی پاکدامن: ۲۰ امتیاز - ۱۴ امتیاز
محمد رهبری: ۱۷ امتیاز - ۱۴ امتیاز
محمد فتوحی: ۵ امتیاز - ۱۱ امتیاز
فرزاد باهر: ۳ امتیاز - ۵ امتیاز

پیام تبریک به تیم ملی شمشیربازی سابر ایران

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در ادامه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس. این پیروزی بزرگ، نشان از رشد و پیشرفت شمشیربازی ایران در سطح جهانی دارد و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر این ورزشکاران در آینده باشیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن