تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815047208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنوزی: اتهام دخالت پزشکیان در پرونده بیرانوند، بی‌پایه است


واضح آرشیو وب فارسی::

زنوزی: اتهام دخالت در پرونده بیرانوند، فرافکنی است

مالک باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی، ادعای دخالت مقامات دولتی در پرونده انتقال علیرضا بیرانوند را به شدت رد کرده و آن را جوسازی و فرافکنی خواند.



وی با تاکید بر اینکه طرف مقابل در این ماجرا باشگاه تراکتور است، از کشاندن نام مقامات بلندپایه کشور به این موضوع انتقاد کرد و گفت: "این افراد مسئولیت‌های مهم‌تری دارند و نباید درگیر چنین مسائلی شوند."

زنوزی همچنین با اشاره به اینکه دولت مشغول پیگیری امور کلان کشور است، اظهار داشت: "حریف ما تراکتور است و باید با ما روبرو شوند. کشاندن نام رئیس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت به این موضوع، تنها به منظور فریب افکار عمومی است."

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه شاید برخی افراد به دلیل تجربیات گذشته تصور می‌کنند که می‌توان با اعمال نفوذ مشکلات را حل کرد، گفت: "ما به دنبال حل مشکلات از طریق قانونی و شفاف هستیم."

زنوزی در ادامه به انتقاد از برخی رسانه‌ها پرداخت و آنها را به حاشیه‌سازی علیه باشگاه تراکتور متهم کرد. وی گفت: "این رسانه‌ها در آستانه بازی‌های حساس، با انتشار اخبار کذب تلاش می‌کنند تا جو را علیه ما متشنج کنند."

در پایان، زنوزی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و بر اساس قوانین و عدالت عمل کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن