تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812606981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرآموزش و پرورش: معلم ، امانتداری که انسان امانت اوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیرآموزش و پرورش: معلم ، امانتداری که انسان امانت اوست تهران بزرگ – ایرنا – وزیر آموزش و پرورش روز شنبه به مناسبت روز معلم در دبیرستان زینبیه شهرستان شهریار گفت: امام خمینی (ره) می فرمایند دانش آموزان امانت های الهی هستند که معلمان با تلاش و کوشش و ایثار و رفتارهای مناسب این امانت های الهی را تعلیم و تربیت می کنند.


به گزارش ایرنا ˈعلی اصغر فانیˈ افزود: چه چیزی مهمتر از فرزندان این کشور است که با ایثار ، کوشش و رفتار مناسب معلمان، برای آینده این کشور تربیت می شوند.
وی اظهارداشت: شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است تا ما تلاش کنیم که اندیشه ها و نوشته ها و دیدگاه های استاد مطهری را در ذهن دانش آموزان ترویج دهیم و بتوانیم به تعبیر امام راحل (ره) این آثار ارزشمند را که منطبق با اسلام اصیل هست به دانش آموزان منتقل کنیم و این نهضت فرهنگی را رونق بخشیم.
وی افزود: معلمان نقش کلیدی در نظام تعلیم و تربیت دارند سخن معلم، رفتار معلم، سکوت معلم، لباس پوشیدن معلم، لبخند معلم و اخم معلم همه اینها درس است و دانش آموزان از آنها الگو می پذیرند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: مشارکت در حوزه دانش آموزی باید توسعه یابد ، دانش آموزان حق انتقاد و پرسشگری از معلم و مدیر مدرسه را باید داشته باشند تا با برخورداری از این مهارت، به یک عنصر ارزشمند برای آینده جامعه تبدیل شوند.
فانی گفت: باید این امکان برای معلمان فراهم شود که در برنامه های مدرسه و محتوای آموزشی اظهار نظر کنند و این یک فرصت برای آموزگاران است که ما از آنها غافل بودیم.
وی بیان داشت: اولیاء نیز به عنوان صاحبان اصلی، حق مشارکت و اظهار نظر دارند.
وی گفت: آموزش و پرورش، هم به لحاظ گستردگی و هم به لحاظ تعداد کارکنان و هم به لحاظ متفکل فرزندان کشور ، یک وزارتخانه مادر است، یک وزارتخانه که نیروی انسانی سایر دستگاه ها چه در بخش دولتی و چه در بخش غیر دولتی را تأمین می کند و می توان ادعا کرد که حوزه فعالیت و مأموریت آموزش و پرورش بسیار گسترده و ارزشمند است.
وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه مردم را می طلبد در حوزه نهادهای دولتی و غیر دولتی و مردم می توانند در تحقق این مأموریت بزرگ این وزارتخانه را یاری کنند .
فانی افزود: خیرین نه تنها در ساخت مدرسه ما را یاری می دهند بلکه حتی، هزینه های جاری و مختلف مدارس را تأمین می کنند و ما این تقاضای همه جانبه را از همه نهادها و ارگانها داریم که با مشارکت خود فضای بهتری برای تعلیم و تربیت این عزیزان و فرزندان و آینده سازان کشور داشته باشیم.
وزیرآموزش و پرورش افزود: من از دانش آموزان و معلمان که در حوزه فرهنگ، در سال فرهنگ به تعبیر مقام معظم رهبری نقش کلیدی و ارزشمند دارند تشکر می کنم و امیدوارم برای آنان فضای مفید و ارزشمندی در امر تعلیم و تربیت ایجاد کنیم.
تهرام/ م 7409**1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن