تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا برکنار شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا برکنار شد
روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا از استعفای اجباری مدیر آژانس اطلاعات دفاعی این کشور به دلیل اختلاف با فرماندهان ارشد، خبر داده است.
کد خبر: ۳۹۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ - 01 May 2014




روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا از استعفای اجباری مدیر آژانس اطلاعات دفاعی این کشور به دلیل اختلاف با فرماندهان ارشد، خبر داده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «واشنگتن‌پست»، مقامات کنونی و سابق آمریکایی می‌گویند مدیر آژانس اطلاعات دفاعی این کشور در پی اختلافات ماه‌های اخیر با مقامات وزارت دفاع، مجبور به استعفا شده است.

بنا بر این گزارش، انتظار می‌رود ژنرال «مایکل فلاین» به زودی کناره‌گیری خود از این سمت را اعلام کند. این در حالی است که بر اساس برنامه قبلی قرار بود وی بیش از یکسال دیگر به عنوان مدیر این آژانس فعالیت کند. مقاماتی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، به واشنگتن‌پست گفته‌اند که فلاین در ماه‌های اخیر از سوی مقامات ارشد به خصوص «جیمز کلاپر» مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا تحت فشار بوده است.

این اقدام در برهه زمانی‌ای صورت می‌گیرد که آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در حال ایجاد تغییرات گسترده در ساختار خود است و قرار است فعالیت‌های جاسوسی آن در خارج از کشور، گسترش یابد. وزارت دفاع آمریکا همچنین قصد دارد روابط میان این آژانس و سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) را نیز گسترش دهد.

فلاین که در جنگ‌های عراق و افغانستان مشاور اطلاعاتی ژنرال «استنلی مک‌کریستال» فعالیت می‌کرد، در جولای 2012 با هدف تسریع تغییرات وارد آژانس اطلاعات دفاعی شد. با این حال، منتقدان می‌گویند مدیریت این آژانس بعد از ورود وی نیز همچنان بی‌برنامه بوده و او بدون وجود زیرساخت‌های لازم دست به تغییرات گسترده زده است.

وزارت دفاع آمریکا تاکنون از اظهارنظر در مورد این گزارش خودداری کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن