تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فازهاي بعدي بوستان جوان با سرعت اجرايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۱ب.ظ)
شهردار منطقه دو قم خبر داد: فازهاي بعدي بوستان جوان با سرعت اجرايي مي‌شود شهردار منطقه دو قم اعتبار هزينه شده براي به بهره برداري رسيدن فاز نخست بوستان جوان را ۱۰۰ ميلياد ريال اعلام كرد و گفت: فازهاي بعدي بوستان جوان نيز با سرعت اجرايي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سجاد خدايي در مراسم افتتاح بوستان فرهنگي، تفريحي و ورزشي جوان با اشراه به اينكه اين بوستان در فضايي به وسعت ۷۵ هكتار طراحي شده است بيان كرد: فاز اول اين بوستان ۳۵ هكتار وسعت داشته و ۱۵ هزار اصله نهال نيز در اين بوستان كاشته شده است.
وي با اشاره به اينكه براي آبياري درختان بوستان از سيستم آبياري قطره‌اي بهره گرفته شده است بيان كرد: همچنين در اين بوستان بزرگترين درياچه مصنوعي استان قم با وسعت ۳۳۰ هزار متر مربع و گنجاش ۴۷۵ هزار مترمكعب آب احداث شده است و اين درياچه استفاده‌اي چند منظوره دارد.
شهردار منطقه دو قم با اشاره به اينكه در گذشته و در سال ۸۵ با توجه به پيشنهاد سازمان جهاد كشاورزي احداث اين درياچه آغاز و تا سال ۸۶ عمليات گودبرداري آن انجام شد گفت: به دلايلي اين پروژه سال‌ها متوقف بود ولي با تاكيدات شهردار قم از يك سال و نيم پيش تكميل اين پروژه در دستور كار قرار گرفت و امروز شاهد فاز اول بوستان جوان هستيم.
وي با اشاره به اينكه در اين بوستان ۱۷ هزار مترمربع فضاسازي صورت گرفته است يادآور شد: اين بوستان داراي پست انحصاري دوچرخه ويژه بانوان و آقايان، باغچه زندگي و ديگر امكانات رفاهي و ورزشي است.
خدايي با تاكيد بر اينكه فازهاي بعدي اين بوستان نيز با جديت دنبال خواهد شد گفت: سازمان جهاد كشاورزي، اداره كل منابع طبيعي، اداره كل راه و شهرسازي و سازمان‌هاي تابعه شهرداري در تكميل و راه اندازي اين بوستان همكاري خوبي داشتند كه از آنها تقدير مي‌كنيم.
شهردار منطقه دو قم با بيان اينكه براي تكميل فاز نخست اين بوستان ۱۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است بيان كرد: درياچه مصنوعي اين بوستان داراي استفاده‌اي چند منظوره بوده و براي آبياري فضاي سبز، قايقراني، ماهيگيري و... مورد استفاده قرار مي‌گيرد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن