تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806643740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخابرات اصفهان امکان واگذاری اینترنت پر سرعت تا 10 مگابیت را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مخابرات اصفهان امکان واگذاری اینترنت پر سرعت تا 10 مگابیت را دارد اصفهان- ایرنا- رئیس اداره ارتباطات دیتا مخابرات استان اصفهان گفت: این شرکت امکان واگذاری اینترنت پرسرعت (ADSL) تا ظرفیت 10 مگابیت بر ثانیه را دارد.


به گزارش روز سه شنبه شرکت مخابرات استان اصفهان، «ابوالقاسم بنی طبا» در جلسه بررسی برنامه های این شرکت در سال جاری افزود: واگذاری اینترنت پر سرعت تا ظرفیت 10 مگابیت به شرط بالا بودن کیفیت زوج سیم امکانپذیر است.
وی ادامه داد: با ارتقاء پهنای باند اینترنت استان اصفهان نیز مشترکین طرح زرین اینترنت پرسرعت می توانند از پهنای باند بالاتر تا ظرفیت سه مگا بیت استفاده کنند.
بنی طبا اظهار کرد: شرکت مخابرات اصفهان برای واگذاری انبوه اینترنت پر سرعت اقداماتی همچون آماده سازی زیرساخت (Core) شبکه، آماده سازی جهت ارتقاء تجهیزات (Bras)، ترافیک سنجی، راه اندازی کش سرور (Cashserver) جهت ذخیره پهنای باند و ارتقاء کیفیت سرویس و راه اندازی سرویس های ارزش افزوده را انجام داده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات اصفهان نیز در این جلسه گفت: برخی اقدامات انجام شده در سال گذشته قابل تشویق بود اما در برخی شاخص ها نیاز به بررسی مجدد داریم.
«حسین کشایی» افزود: جذب 180 هزار مشترک اینترنت پرسرعت و 40 هزار تلفن ثابت تا پایان خرداد امسال از مهمترین برنامه های جاری شرکت است.
وی اظهار کرد: درآمد مخابرات استان اصفهان از محل بخش دیتا در سال گذشته 30 درصد افزایش داشت.
پشتیبانی و تامین تجهیزات پورت های ADSL، تامین تجهیزات برای سیستم های کاپوی نوری (DLC)، نصب تجهیزات مربوط به واگذاری پورت اینترنت پرسرعت (DSLAM) در 166 نقطه استان اصفهان و کابل کشی 40 کیلومتر فیبرنوری در سطح استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان در پاسخ به تماس خبرنگار ایرنا درباره اینکه آیا ظرفیت 10 مگابیت بر ثانیه به همه مشترکان واگذار می شود گفت: ما بر اساس ظرفیتی که داریم می توانیم این ظرفیت را به مشترکان اینترنت پرسرعت واگذار کنیم.
«حسین کشایی» با اشاره به اینکه قوانین موجود را رعایت می کنیم، افزود: واگذاری پهنای باند بیشتر از 128 کیلو بیت بر ثانیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت بر اساس ضوابط و شرایط موجود صورت می گیرد.
به گفته وی بر اساس این ضوابط، پهنای باند بیشتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه به افرادی مانند دانشجویان، خبرنگاران، اساتید دانشگاه ها و همچنین به دانشگاهها، ادارات و واحدهای تجاری واگذار می شود.
به گزارش ایرنا، استفاده از پهنای باند اینترنت پرسرعت بیشتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه تا چندی پیش برای همه کاربران خانگی ممنوع بود اما به نظر می آید با توجه به شاخص های در نظر گرفته شده در برنامه پنجم توسعه در بخش ارتباطات این محدودیت تا حدودی رفع شده است.
بر این اساس پهنای باند بیشتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه به افرادی که درخواست معتبر و تایید شده مبنی بر نیاز خود به این میزان پهنای باند داشته باشند واگذار می شود.
ت/7148/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن