تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت اثر جدید از آیت الله مظاهری منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت اثر جدید از آیت الله مظاهری منتشر شد اصفهان- ایرنا- هفت اثر جدید از آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان به همت انتشارات موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا (س) تولید و منتشر شد.


به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مظاهری، کتاب ˈصبر، کیمیای سعادت انسانˈ یکی از این آثار است که در آن نقش صبر و استقامت در تمام شئون زندگی، برای دستیابی عملی به سعادت و رستگاری انسان به تصویر کشیده شده است.
در کتاب ˈمعاد، سرنوشت جاودانه انسانˈ نیز آیت الله مظاهری به مباحث کلی معاد با تکیه بر آیات قرآن کریم و با شواهد قرآنی و روایی پرداخته است.
کتاب ˈپاسخ به پرسش های ازدواج و خانوادهˈ مجموعه ای از سوالات مردم با موضوع ازدواج و خانواده از آیت الله مظاهری و پاسخ های این مرجع تقلید است که با رعایت اختصار و ارائه راهکارهای کاربردی و عملی در قطع رقعی و در 160 صفحه منتشر شده است.
کتاب ˈپاسخ به پرسش های جوانانˈ حاصل گردآوری مجموعه ای از سوالات جوانان و نوجوانان، با تحصیلات و موقعیت اجتماعی مختلف در 128 صفحه و در قطع رقعی و کتاب مشق اخلاق (دفتر پنجم) در 107صفحه حاوی توصیه های کوتاه معنوی، برگرفته از آثار و گفتارهای اخلاقی از دیگر آثار جدید رئیس حوزه علمیه اصفهان است.
نرم افزار ˈتفسیر اخلاقی سوره لقمانˈ حاوی صوت 31 جلسه درس تفسیر آیت الله مظاهری که در قطعات ده دقیقه ای جداسازی و تنظیم شده و
نرم افزار فقهی ˈکتاب النکاحˈ، شامل صوت و متن کامل 244 جلسه از دروس خارج فقه ایشان در یک DVD به صورت کتابخانه دیجیتال و نرم افزار چندرسانه ای دیگر آثار منتشره از رئیس حوزه علمیه اصفهان است.
آثار مزبور به همراه حدود هفتاد اثر نوشتاری و نرم افزاری دیگر از آیت الله مظاهری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه می شود.
د / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن