تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813154545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم لالایی با وجود ترجمه به زبان فرانسه اصالت شرقی خود را حفظ کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیلم لالایی با وجود ترجمه به زبان فرانسه اصالت شرقی خود را حفظ کرده است تهران - ایرنا - کارگردان فیلم لالایی گفت: به دلیل آنکه بیش از 70 درصد این فیلم در فرانسه فیلمبرداری خواهد شد فیلمنامه آن به زبان فرانسه ترجمه شده اما اصالت شرقی خود را همچنان حفظ کرده است.


غلامرضا آزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا افزود: کارهای پیش تولید فیلم لالایی از ابتدای اردیبهشت ماه و بعد از برنامه ریزهای دقیق آغاز شده است.
وی افزود: در ترجمه فیلمنامه این اثر به زبان فرانسه، تلاش شده تا ضمن حفظ فضای عاطفی ، فیلمنامه اصالت شرقی و ایرانی خود را حفظ کند.
این منتقد و نویسنده سینما خاطرنشان کرد: برای تولید این اثر به بازیگرانی نیاز داریم که اصالتا ایرانی اما به زبان و فرهنگ فرانسه اشراف کامل داشته باشند، لذا انتخاب بازیگران سخت است و اکنون فرزندان من در فرانسه مشغول انجام این مهم هستند.
آزادی با تاکید بر اینکه به زودی کار تولید این فیلم سینمایی آغاز می شود، یادآور شد: فیلم لالایی در حقیقت محصول مشترک ایران و یکی از کمپانی های فیلمسازی فرانسوی است اما در ابتدا با پخش کننده این اثر برای اکران در ایران نیز صحبت های کامل صورت گرفته است چرا که اعتقاد دارم این فیلم می تواند طیف بسیاری مخاطبان ایرانی را به سالن های سینما بکشاند.
وی درباره داستان فیلم لالایی گفت: این اثر سینمایی روایتگر داستان زندگی دختری ایرانی است که دانشجوی رشته موسیقی است اما چون از شش ماهگی به همراه خانواده به فرانسه مهاجرت کرده از هویت ایرانی خود بی خبر است؛ وی به واسطه پایان نامه خود که برگرفته از ملودی لالایی های فرهنگ های مختلف است آرام آرام به هویت و اصالت واقعی خود پی می برد و این مساله حوادث متعددی را در فیلم رقم می زند.
فراهنگ(4)9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن