تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر فعالیت اصناف در بازارهای خلخال تشدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نظارت بر فعالیت اصناف در بازارهای خلخال تشدید شد اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از تشدید نظارت بر فعالیت اصناف در بازارهای این شهرستان خبر اد.


به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار خلخال افزود: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها امکان دارد فرصت مناسبی را برای شیطنت برخی از افراد سود جو و فرصت طلب فراهم سازد و برای پیشگیری از احتمال این گونه کارها اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال به همراه اتاق اصناف این شهرستان با افزایش بازرسی و نظارت مانع این فرصت طلبی می شوند.
وی گفت: بازاریان خلخال از گذشته و در شرایط سخت اقتصادی کشور همواره در معاملات خود حال مردم را رعایت کرده و منصف بوده اند.
وی افزود: انتظار می رود این روند بازار خلخال و رعایت انصاف از سوی بازاریان این شهرستان همچنان تدوام یابد.
وی با بیان این که افزایش قیمت حامل های انرژی با اجرای سیاست های تنظیم بازار جبران می شود ، اظهار کرد: با اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دولت در فکر تامین کالاهای اساسی مردم به قیمت مصوب و نیز ادامه طرح توزیع سبد کالایی در سطح افراد کم درآمد و قشر آسیب پذیر جامعه است.
فرماندار خلخال بر لزوم تشکیل جلسات مختلف با حضور اعضای اتحادیه های صنفی خلخال در اتاق اصناف این شهرستان برای شفاف سازی سیاست هدفمندی یارانه ها برای بازریان تاکید کرد.
7119/594/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن