تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید نظارت بر درون و بیرون قوه قضاییه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آیت الله آملی لاریجانی خبر داد: تشدید نظارت بر درون و بیرون قوه قضاییه خبرگزاری پانا: رئیس قوه قضاییه گفت: نظارت بر درون و بیرون قوه قضاییه تشدید شده و روند اجرایی دستگاه قضایی رو به کمال است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 15:23



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی قوه قضاییه اظهار داشت: وظیفه اصلی قوه قضاییه راه اندازی این مراکز نیست و اجرای عدالت و گسترش آن و همچنین رسیدگی به دعاوی مردم و وظایفی که در قانون اساسی به آنها اشاره شده است بر عهده قوه قضاییه قرار داده شده است و مسئولین عالی قضایی در جهت ایفای این وظایف تلاش می کنند.
وی افزود: امروز نیمی از بافت نیروی انسانی در قوه قضاییه بازسازی و به آن اضافه می شود پیش از این ما پنج هزار قاضی داشتیم که با تلاش نمایندگان مجلس قرار شد در برنامه پنجم توسعه چهار هزار قاضی به دستگاه قضایی اضافه شود. یکی از مشکلات مردم اطاله دادرسی بود که با اضافه شدن قضات نحوه زمان رسیدگی به پرونده ها تصریح می شود.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: زمانی که فعالیت خود را در قوه قضاییه شروع کردم شکایت مستمر روسای دادگستری ها کمبود قاضی و کارمند بود که این مشکل با اضافه شدن این قضات کمتر شده است.
نظارت در درون و بیرون قوه قضاییه تشدید شده و روند اجرایی قوه قضاییه رو به کمال است.
وی خاطر نشان کرد: بحث های جدیدی مثل معاونت پیشگیری توسعه فناوری اطلاعات در قوه قضاییه اجرا شد که آثار مثبت و مهمی را به همراه داشت.
معاونت آموزش قوه قضاییه نیز پژوهشکده ای را راه اندازی که در آن آرا نقد می شود.
آیت الله لاریجانی ادامه داد: یک مسئله مهم در دستگاه قضایی و دیگر دستگاهها این است که کارمندان با نشاط و اطمینان کار کنند. کارکنان دستگاه قضایی وقتی متوجه شوند مورد توجه قرار گرفته اند با روحیه بهتری به کار خود ادامه می دهند.
رئیس دستگاه قضاء گفت: بودجه راه اندازی مرکز دندانپزشکی از بودجه دولتی تامین نشده و از الطاف مقام معظم رهبری است. ایشان بودجه ای را برای رفع برخی کاستی ها در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار داده است.
وی در پایان توصیه کرد: تمام این اموری که می بینید امور ارزی است و زود تمام می شود. آنچه می ماند خودمان هستیم و اعمالمان.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن