تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید از روستاها یکی از ابعاد نظارتی فعالیت نماینده مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدید از روستاها یکی از ابعاد نظارتی فعالیت نماینده مردم است جیرفت-ایرنا- نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کار قوه مقننه قانونگذاری و نظارت است، گفت: بازدید از روستاها و بخش های شهرستان یکی از ابعاد نظارتی فعالیت نماینده مردم است.


به گزارش ایرنا، ˈفرج اله عارفیˈ شامگاه شنبه در جمع دانش آموزان و معلمان مدرسه دخترانه فرزانگان افزود: نماینده مردم در پی بازدید از روستاها و مراکز بخش ها مشکلات مطرح شده از سوی مردم را به مسوولان انتقال می دهد.
وی خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان، آینده ‎سازان این مملکت هستید، لذا باید برای ارتقاء سطح علمی و پرورشی خود از ظرفیت معلمان استفاده کنید.
عارفی، با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم در امر آموزش اظهار کرد: ما تلاش می‎کنیم تا با نگاه توسعه‎ ای بلندمدت در راستای توسعه و آبادانی شهرستان جیرفت گام برداریم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‎کنیم.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معلمان هم باید همانند اساتید دانشگاه رتبه بندی شوند.
دبیرستان دخترانه فرزانگان با 356 نفر دانش ‎آموز دارای رتبه ‎های برتر کنکور سراسری و همچنین المپیادهای علمی است.
عارفی در ادامه بازدید از مدارس در جمع دانش آموزان مدرسه پسرانه شهید رجایی در جمع معلمان و دانش‎آموزان افزود: باید ما با همکاری بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت ‎های منطقه گام برداریم.
وی با تقدیر از تلاش‎ های کارکنان آموزش و پرورش جیرفت خاطرنشان کرد: باید تمام معلمان در راستای پرورش نسلی مبتکر، خلاق و توانمند برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنند.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در ادامه گفت: این مدرسه در سال ‎های متمادی دارای رتبه‎های برتر علمی بوده که نشئت گرفته از تلاش و پشتکار دبیران متخصص است.
ˈاحمد اسکندری‎ نسبˈ تصریح کرد: این واحدهای آموزشی پایه‎ های علمی منطقه جنوب استان کرمان هستند و مردم منطقه نیز اهتمام ویژه ‎ای نسبت به این مدارس دارند.
وی با بیان اینکه آموزشگاه ‎ها از نظر آموزشی از جایگاه والایی برخوردار هستند، تصریح کرد: باید مشکل آب آشامیدنی این مدرسه توسط امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت برطرف شود.
اسکندری ‎نسب تاکید کرد: اگر با نگاه بلندمدت به زیربناها توجه کنیم، بسیاری از مشکلات موجود مرتفع می شود.ک/2
7444/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن