تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820482989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت حرفه ای سایپا نوید آینده بهتر در صنعت خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مدیریت حرفه ای سایپا نوید آینده بهتر در صنعت خودرو
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: آنگونه که مشخص است تلاش مجموعه مدیریتی سایپا بر این است که مشکلات بوجود آمده از گذشته را بطور حرفه ای مرتفع نماید و مشکلات موجود را با کارمضاعف و کارشناسی از بین ببرد.
آفتاب: مهندس غلامرضا شافعی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور در حاشیه بازدید از شرکت سایپا در گفت و گو با سایپا نیوز اظهار داشت: با تدابیری که اندیشیده شده است، امسال سال خوبی در انتظار سایپا خواهد بود.

وی افزود: گروه سایپا در طی مدت اخیر برنامه های متعددی را در نظر گرفته است که قطعاً طی امسال بخشی از این برنامه ها به بار خواهد نشست و نتایج بسیار خوبی را برای صنعت خودرو و سایپا به بار خواهد آورد.

شافعی ادامه داد: تنوع محصولات سایپا در طی مدت اخیر افزایش خوبی داشته است و مدیریت این شرکت تمام تلاش خود را در جهت رضایت مصرف کنندگان و بهبود بازار خودرو بکار گرفته است که امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

وی مدیریت سایپا را مدیریتی حرفه ای و بی حاشیه دانست و اظهار داشت: آنگونه که مشخص است تلاش مجموعه مدیریتی سایپا بر این است که مشکلات بوجود آمده از گذشته را بطور حرفه ای مرتفع نماید  و مشکلات موجود را با کارمضاعف و کارشناسی از بین ببرد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت قیمت گذاری محصولات خودروسازان شد و اذعان داشت: در زمینه قیمت گذاری خودروهای تولید داخل اگر دولت به تکالیف قانونی که در ماده 101 قانون برنامه پنجم توسعه برایش پیش بینی شده است عمل کند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این ماده قانونی تاکید شده است که کالاهای تولید داخل، عموماً از قیمت گذاری معاف خواهند بود و اگر دولت تشخیص دهد که کالایی را قیمت گذاری کند باید مابه التفاوت آن را پرداخت یا از بدهی شرکت تولیدکننده به دستگاه های دولتی تهاتر کند.



تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن