تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين بسته اجرايي و مديريتي جهت تکميل پروژه کتابخانه مرکزي مشهد در هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
تدوين بسته اجرايي و مديريتي جهت تکميل پروژه کتابخانه مرکزي مشهد در هفته آينده معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي از تدوين بسته ي اجرايي و مديريتي با هدف برآورد عمليات عمراني و هزينه هاي مورد نياز جهت تکميل پروژه کتابخانه مرکزي مشهد در هفته آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمدحسن واحدي در جلسه‌اي که براي بررسي آخرين وضعيت پروژه کتابخانه مرکزي مشهد برگزار شد، با بيان اين که مسوول ساخت اين پروژه در ابتدا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و محل تامين اعتبارات آن بودجه ملي بود، گفت: بعد از نظارت‌هاي شوراي فني استان و عدم پيشرفت مناسب پروژه، مسووليت ادامه کار بر عهده اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس قرار گرفت و محل تامين اعتبارات نيز بودجه استاني مشخص شد.
وي با اشاره به اين که پرداختن به مباحث فرهنگي طبق منويات مقام معظم رهبري از اولويت هاي برنامه‌هاي امسال تمامي دستگاه‌هاي اجرايي مي باشد، گفت: اتمام پروژه ي نيمه تمام کتابخانه ي مرکزي مشهد تا پايان سال مالي 93، در صدر برنامه هاي حوزه ي عمراني استان مي‌باشد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي در همين راستا اداره کل نوسازي نوسازي و تجهيز مدارس را موظف به تدوين اجرايي يک با هدف مشخص کردن اقدامات لازم جهت تکميل پروژه، زمان و اعتبار مورد نياز طي دو روز آينده کرد و تصريح داشت: اين بسته پس از تدوين جهت طرح و بررسي در کميته ي پيمان، تحويل دفتر فني استانداري مي شود که در مدت يک هفته تاييد خواهد شد.
واحدي ادامه داد: پس از تاييد کميته ي پيمان، اعتبارات مورد نياز جهت تکميل پروژه از محل بودجه هاي استاني، شهرداري و اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان تامين خواهد شد.
وي به منظور تسريع در روند پيشرفت پروژه از تشکيل تيم راهبردي متشکل از دفاتر فني و بودجه ي استانداري، ادارات کل نوسازي و تجهيز مدارس و کتابخانه هاي عمومي استان خبر داد و اظهار داشت: همچنين تا زمان تکميل اين پروژه تا انتهاي سال 93 جلسات مربوط به آن به صورت هفتگي برگزار خواهد شد.
گفتني است کنترل پروژه به صورت ماهانه و توسط معاون هماهنگي امور عمراني انجام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن