تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران خودرو زمينه توسعه صنعت نوپاي خودروسازي در عراق را فراهم کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
ايران خودرو زمينه توسعه صنعت نوپاي خودروسازي در عراق را فراهم کند مدير توليد شرکت زسکو(سايت مونتاژ محصولات ايران خودرو در عراق) تقاضاي روز افزون مردم اين كشور براي خريد خودرو از شرکت هايي مانند ايران خودرو را يک فرصت طلايي براي توسعه فعاليت ها در اين بازار بکر و پرتقاضا توصيف كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد شيرزادي، با بيان اين مطلب اظهار کرد: ايران خودرو با درک خوبي از وضعيت بازار عراق در سال هاي اخير، در اين بازار حضوري موفق داشته و اينك مي تواند با استفاده از سايت زسکو که درآن امکان توليد 10 دستگاه خودرو در ساعت، ايجاد شده، به اين روند رو به رشد ادامه دهد.
وي ادامه داد: کيفيت مطلوب محصولات ايران خودرو و گستردگي مناسب مراکز فروش و خدمات پس از فروش در شهر هاي عراق دست به دست هم داده است تا گرايش مردم اين کشور براي خريد محصولات ايران خودرو هر روز بيش‌تر شود.
شيرزادي افزود: سياست دولت عراق در حمايت از شکل گيري سايت هاي توليد، فرصت طلايي براي خودروسازان ايراني از جمله ايران خودرو فراهم کرده تا بتوانند با همکاري شرکاي عراقي خود مبادرت به ايجاد سايت هاي توليد کنند.
اين مقام مسئول با بيان اينكه در سايت اسکندريه امکان توليد 120هزار دستگاه انواع خودرو در سال فراهم شده است، افزود: همسايگي ايران و عراق مزيت بسيار خوبي براي ايران خودرو به شمار مي رود تا بتواند بيش از هر زمان ديگري در رقابت با شرکت هاي رقيب حرف اول را بزند. در اين ميانه کاهش هزينه هاي حمل و نقل از ايران به عراق و به خصوص تامين قطعات يدکي در کوتاه ترين زمان همه و همه دست به دست هم داده ست تا عراقي ها به خريد محصولات ايران خودرو اقبال بيش‌تري نشان دهند.
وي ابراز اميدواري کرد، ايران خودرو با انتقال تجربيات خود زمينه رشد و توسعه صنعت نوپاي خودروسازي در عراق را فراهم کند.

عراق يک بازار راهبردي براي ايران خودرو
در همين راستا مدير فروش نمايندگي مرکزي زسکو نيز عراق را يک بازار راهبردي براي ايران خودرو توصيف و اظهار كرد: اين شرکت بايد با بهره گيري از روش هاي مدرن فروش و خدمات پس از فروش و ارتقاي کيفيت اين بازار مهم را از آن خود کند.
بشار شريف ادامه داد: البته بايد به اين موضوع اشاره کنم که ايران خودرو با رقباي سرسختي از چين و کره جنوبي در بازار عراق روبه روست و براي تحکيم موقعيت خود بايد به سمت طراحي و توليد خودروهاي جديد پيش برود. افزون بر آن در خصوص ارتقاي کيفيت و توسعه مراکز فروش وخدمات پس از فروش نيز اقدامات تازه اي را در دستور کار خود قرار دهد.
وي افزود: به اعتقاد من محصولات ايران خودرو از جهت استحکام و کيفيت نسبت به خودروهاي چيني در عراق برتري دارند. اين درحالي است که مردم عراق به خصوص در مورد خودروي سمند اعتقادشان بر اين است که اين خودرو داراي قابليت هاي خوبي است.
شريف افزود: يکي ديگر از مزيت هاي ايران خودرو اين است که در بسياري از شهرهاي مهم عراق مبادرت به ايجاد مراکز مدرن فروش و خدمات پس از فروش کرده که چنين اقدامي از سوي ديگر شرکت هاي خودروساز کم‌تر انجام شده است.
كارخانه اي كه مونتاژ محصولات ايران خودرو در عراق را انجام مي دهد، در 45 كيلومتري جنوب غرب بغداد واقع در شهرك صنعتي اسكندريه و در فضايي بالغ بر 240هزار متر مربع، با زير بناي 18هزار متر مربع سالن سرپوشيده ايجاد شده است.
براساس برنامه هاي دولت عراق امكان توليد 10دستگاه خودرو در ساعت و سالانه 120هزار خودرو در اين كارخانه ايجاد شده است. هدف كلي دولت عراق از راه اندازي اين كارخانه اشتغال زايي و ارتقاي صنعت خودرو سازي و قطعه سازي، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي اعلام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن