تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق ایرانی توسعه یافته مستلزم عزم ملی و مدیریت هنرمندانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق ایرانی توسعه یافته مستلزم عزم ملی و مدیریت هنرمندانه است گچساران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام و بهمئی گفت: تحقق آرزوی درینه ایرانی توسعه یافته مستلزم عزم ملی و مدیریت هنرمندانه است.


حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکل بیکاری و کنترل نرخ تورم در ایران به عنوان مهمترین مشکلات مردم و دغدغه های مسوولان افزود: مدیریت هنرمندانه دولت در زمان آزاد کردن قیمت حامل های انرژی می تواند بخش زیادی از تورم را کنترل کند.
وی تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب درنامگذازی سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور و کمک به شتاب بخشی قطار توسعه و سازندگی کشور باشد.
بزرگواری با بیان این که 77 درصد از مردم ایران برای دریافت یارانه نقدی نام نویسی کردند تصریح کرد: مدیریت مصرف در حامل های انرژی در مهار تورم گرهگشا است.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام و بهمئی بیان کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح های اشتغالزا به ویژه در طرح های دارای معارض اجتماعی زمینه ایجاد اشتغال، افزایش تولید ملی و خوداتکایی را فراهم خواهد کرد.
بزرگواری گفت:راه اندازی معدن فسفات شهر چرام مستلزم مشارکت معارضان صاحب زمین اطراف این طرح است.
وی ابراز داشت:با پیگیری های انجام شده سرمایه گذار طرح فسفات چرام متعهد به خرید زمین های اطراف این معدن به قیمت کارشناسی شده است.
وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این طرح در ایجاد بیش از 800 فرصت شغلی از معارضان خواست با سرمایه گذار این طرح برای فروش زمین های خود یا منابع طبیعی شهرستان چرام برای توافق برای گرفتن زمین جایگزین همکاری کنند.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن