تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيوند مديريت جهادي با عزم ملي موجب پيشبرد برنامه هاي شهرداري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۲ب.ظ)
شهردار منطقه 19: پيوند مديريت جهادي با عزم ملي موجب پيشبرد برنامه هاي شهرداري مي شود شهردار منطقه 19 گفت: برنامه هاي فرهنگي با مشارکت مردم، محوريت مسجد، منطقه و محله انجام مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس رضا نثاري با بيان مطلب فوق گفت: رهبر معظم انقلاب سال جديد را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» نامگذاري کردند و با توجه به اينکه شهرداري تهران چندسالي است که مديريت جهادي را سرلوحه کارهاي خود قرار داده، فعاليتها و برنامه هاي خود را با اين شعار ادامه خواهد داد.
وي افزود: طي ديداري که مديران شهري با رهبر معظم انقلاب داشتند، ايشان بر مديريت جهادي شهرداري صحه گذاشتند و بر اين اساس اگر عزم ملي با مديريت جهادي پيوند بخورد کمک شاياني به پيشبرد برنامه هاي شهرداري مي کند.
نثاري با اشاره به توجه ويژه شهرداري به اجراي برنامه هاي فرهنگي در سال جديد گفت: اين برنامه ها با تأکيد مقام معظم رهبري در سال جاري از زواياي مختلف ويژه اقشار مختلف منطقه برگزار مي شود.
شهردار منطقه19 اظهار کرد: در سال 93 انتظار داريم با دعوت عمومي از مردم، آنها را به سمت شهرداري آورده و با جلوگيري از اسراف و دنبال کردن مديريت جهادي، انتظار مقام معظم رهبري را عملياتي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن