تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820789893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند مدیریت جهادی با عزم ملی موجب پیشبرد برنامه های شهرداری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیوند مدیریت جهادی با عزم ملی موجب پیشبرد برنامه های شهرداری می شود شهرری- ایرنا- شهردار منطقه 19 گفت: برنامه های فرهنگی با مشارکت مردم، محوریت مسجد، منطقه و محله انجام می شود.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری با بیان این مطلب افزود: رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند و با توجه به اینکه شهرداری تهران چندسالی است که مدیریت جهادی را سرلوحه کارهای خود قرار داده، فعالیتها و برنامه های خود را با این شعار ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد: در دیداری که مدیران شهری با رهبر معظم انقلاب داشتند، ایشان بر مدیریت جهادی شهرداری صحه گذاشتند و بر این اساس اگر عزم ملی با مدیریت جهادی پیوند بخورد کمک شایانی به پیشبرد برنامه های شهرداری می کند.
نثاری با اشاره به توجه ویژه شهرداری به اجرای برنامه های فرهنگی در سال جدید گفت: این برنامه ها با تاکید معظم له در سال جاری از زوایای مختلف ویژه اقشار مختلف منطقه برگزار می شود.
شهردار منطقه 19 تاکید کرد: در سال 93 انتظار داریم با دعوت عمومی از مردم، آنها را به سمت شهرداری آورده و با جلوگیری از اسراف و دنبال کردن مدیریت جهادی، انتظار رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.
1724/687
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن