تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804394152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی استاندار: تغییر مدیران با نگاه تبدیل به احسن انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی استاندار: تغییر مدیران با نگاه تبدیل به احسن انجام می شود ایلام- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تغییر مدیران دستگاه های اجرایی با هدف افزایش عملکرد و کارآیی و تبدیل به احسن انجام می شود.


ˈحسین کلانتریˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روند تغییرات در دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها همراه با رعایت اصل محوری اعتدال بوده و در این راه استفاده از تمام ظرفیت های کشور و همه توانمندی ها با هدف خدمات رسانی به آحاد جامعه و همه ایرانیان ملاک عمل بوده است.
وی افزود: در دولت دکتر روحانی خیلی از این تغییرات انجام شده است و در حوزه فرمانداران استان ایلام تاکنون هفت فرماندار از 10 فرماندار منصوب شده و در اردیبهشت نیز یک فرماندار دیگر معرفی خواهد شد.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: چهره دیگر فرمانداران دولت تدبیر و امید در استان تا 24 خرداد ماه مصادف با نخستین سالگشت خلق حماسه سیاسی و پیروزی دکتر روحانی در انتخابات مشخص می شود.
کلانتری بیان کرد: تمامی انتقادها در حوزه تغییر مدیران به طور جد بررسی می شود تا مشخص شود کدام یک از انتقادها وارد و به جا بوده و بدون شک از انتقادهای به جا، سازنده و مثبت استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: استان ایلام در بحث تغییرات در دولت تدبیر و امید در مقایسه با دیگر استان ها روند قابل قبولی داشته و در این راستا این نکته مهم است که نباید دقت فدای شتاب شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: با روی کار آمدن افراد باید فکر کارآمد، دانش، تجربه و تخصص نیز به همراه آنان به مجموعه تزریق شود.

** اخلاق مداری و خدمت صادقانه به مردم رویکرد محوری مدیریت ارشد استان است

کلانتری گفت: تیم کاری دولت تدبیر و امید در استان و در راس آن مهندس مروارید با منش اخلاق مداری و خدمت صادقانه به مردم ایلام در حال انجام وظیفه است و باید گفت که در بحث مدیریت، اخلاق انسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: 70 درصد تغییرات در دستگاه های اجرایی به پایان رسیده و 30 درصد باقیمانده نیز در حال انجام است.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: گاهی ممکن است برخی از مدیران به علت خستگی، نداشتن انگیزه کافی و عوامل دیگر نتوانند با دولت هماهنگ باشند که در این زمان جا به جایی با نگاه تبدیل به احسن انجام خواهد شد.

** در تغییر مدیران تسلیم خواست مردم هستیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر جایگاه نمایندگان مجلس در تغییر و عزل و نصب مدیران دستگاه های اجرایی و اینکه اگر نماینده ای در نصب مدیری دخالت داشته باشد چگونه می تواند به وظیفه نظارتی خود به درستی عمل کند گفت: در جایی اگر مردم خواهان تغییر و تحول باشند ما در این راه برای کارآمدی دستگاه و احترام به خواست عمومی تسلیم درخواست مردم هستیم.
کلانتری ادامه داد: یک نگاه سیستمی در این موضوع وجود دارد و هرکس در جایگاه خود باید به وظایف و حیطه مسوولیتش احاطه کامل داشته باشد و آن را انجام دهد.
وی بیان کرد: نمایندگان طبق قانون حق دارند در هر موضوعی که در حوزه اختیارات آنهاست، اظهار نظر کنند.
وی اظهار کرد: نظر آحاد جامعه و بویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای ما قابل احترام است و اگر انتقادی وارد باشد بدون شک بررسی و راهکارهای لازم نیز برای رفع آن اتخاذ می شود.
وی تاکید کرد: اگر ما دنبال عمران و آبادی استانمان هستیم بهتر است بدون عیب کار کنیم و در این راه نباید به سمت تخریب و انتقام رفت چرا که وارد حاشیه شده و جز زیان چیز دیگری عاید نخواهد شد.

** نمی شود مدیر را کسی دیگر انتخاب کند و ما پاسخگو باشیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه پاسخ به پرسش ایرنا گفت: گاهی نماینده انتقاد می کند و این انتقاد وارد است اما بعضی جاها حساسیت ها ویژه است و نمی شود مدیر را کسی دیگر انتخاب کند و ما پاسخگو باشیم.
کلانتری اضافه کرد: قانون این حق را به دولت داده است تا مدیران خود را انتخاب کند و از حیطه اختیار و مسوولیت خود استفاده و در این راه نیز پاسخگو باشد.
وی تاکید کرد: گاهی ممکن است نماینده گزینه ای مناسب را پیشنهاد کند و گاهی هم ممکن است انتقاد کند و در این زمینه اگر سازنده و وارد باشد، استقبال خواهد شد.
این مدیر ارشد استان ایلام افزود: اگر قرار باشد نماینده در همه انتصاب ها دخالت کند، دولت در این جا کاره ای نخواهد بود که انشالله در استان ما این مساله وجود ندارد.
کلانتری اضافه کرد: در میان نمایندگان استان کسانی وجود دارد که به صراحت به بنده گفته اند در حیطه کاری شما دخالت نخواهیم کرد و اگر گزینه ناکارآمد بود از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.
وی بیان کرد: حرکت در چارچوب آرمان های امام(ره)، منویات مقام معظم رهبری و نظر مردم مشی عملکردی مدیران دولت تدبیر و امید است و در این راه از توانمندی، تخصص، تعهد، دانش و مهارت افراد با گرایش های مختلف استفاده می کنیم.

** دولت تدبیر و امید مورد تایید مقام معظم رهبری و حمایت گسترده ملت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر اتهام ها و هجمه چند روز گذشته برخی گروه ها، افراد و جریان های سیاسی برای تخریب چهره مردمی رییس جمهوری و دولت تدبیر گفت: اگر به فرمایش های مقام معظم رهبری در ایام پیش از برگزاری انتخابات و پس از پیروزی دکتر روحانی و استقرار دولت تدبیر و امید توجه کنیم، خیلی از مسائل رمز گشایی می شود.
کلانتری تاکید کرد: نباید به جای انتقاد به سمت تخریب رفت و دولت با وجود حجم انبوه مشکلات و موانع بر جا مانده از دولت قبل با پشتکار و عشق و علاقه به ملت و نظام در حال پشت سر گذاشتن موانع و مسائل یکی پی از دیگری است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید با توکل به خدا و توسل به ائمه معصوم (ع) و حمایت های رهبری و اعتماد به مردم هم در عرصه بین المللی و هم داخلی از همان روزهای آغازین فعالیت تاکنون تلاش گسترده ای برای رفع مشکلات در حوزه های گوناگون، ایجاد آرامش و ثبات در جامعه و فعالیت برای شتاب بخشی به روند پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دولتی که در راس آن یک روحانی انقلابی، فهیم، مبارز، وفادار به امام راحل و یار و همراه مقام معظم رهبری که مورد اعتماد مردم نیز است، قرار دارد بیش از هر کسی دغدغه حفظ ارزش های دینی و مذهبی دارد و اگر هم مواردی اتفاق بیفتد با نگاه اصلاحی و نقد دلسوزانه قابل رفع است.
کلانتری یادآور شد: حمایت های مردمی انگیزه دولتمردان را برای خدمت مضاعف و دلگرمی به کار گسترده تر می کند و در این مسیر دولت بدون توجه به جوسازی ها و اتهام های بی پایه و اساس در راستای عهدی که با ملت و رهبری داشته برای سربلندی و آبادانی ایران اسلامی به مسوولیت و وظیفه خود عمل می کند.

** مهمترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع بیکاری جوانان و زدودن چهره محرومیت از سیمای ایلام است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: مهمترین نگرانی تیم کاری دولت تدبیر و امید در استان بیکاری جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاهی و تحصیل کردگان جویای کار است.
وی افزود: با روی کار آمدن دولت و پذیرش مسوولیت متوجه سیل بزرگی از فرصت های فوق العاده و ظرفیت های کم نظیر برای شتاب بخشی به توسعه استان و کشور شدیم و به طور قطع اگر درست اقدام و عمل کنیم موفق خواهیم بود.
وی بیان کرد: همه ما به تلاش های استاندار و تیم کاری وی که در این مسیر انجام وظیفه می کنند بسیار امیدوار هستیم و بی تردید با توجه به عملکرد چند ماه گذشته مهندس مروارید در دعوت و جذب سرمایه گذاران آینده درخشانی پیش روی توسعه استان است.
کلانتری اظهار کرد: فعالیت های بسیار زیادی برای فراهم کردن حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی آغاز شده و همچنان با قدرت ادامه دارد و امیدواریم آثار و نتیجه های این حرکت ها با هدف زدودن چهره محرومیت از سیمای زیبای استان و رفع بیکاری جوانان مستعد ایلامی در زندگی همگان تاثیرگذار باشد. ک/3
702/540/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن