تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای دفاع مقدس درسایه سار فرهنگ قرآنی به پیروزی رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهدای دفاع مقدس درسایه سار فرهنگ قرآنی به پیروزی رسیدند بوشهر- ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس دارای کمترین امکانات و تجهیزات نظامی در برابر دشمن بودند ولی با توکل به خدا ودر سایه سار فرهنگ قرآنی به پیروزی رسیدند.


به گزارش ایرنا، محمود عاطفی روز جمعه در آیین برگزاری یادواره شهدای بسیج خاتم الانبیاء در شهر برازجان افزود: اسلام کامل ترین دین الهی و قرآن بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و عمل به دستورات قرآن رمز موفقیت و سربلندی انسان است.
وی اضافه کرد : شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و ارزش ها تلاش کردند و یاد و نام آنان باید همواره زنده بماند و همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزیم.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور اظهارکرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا امری ارزشمند است و باید با کیفیت بخشی به این مراسم در تاثیرگذاری بیشتر یادواره ها اهتمام ورزیم زیرا امروزبه این یادواره ها نیاز داریم.
عاطفی بیان کرد: قرآن بزرگترین و جامع ترین تاکتیک ما دربرابر دشمنان است و به ما یاد می دهد که درمقابل آنان چگونه بایستیم.
وی بیان کرد: شهدای ما ماندگار به خاطر این که با قرآن، سنت های الهی، توجه به فرهنگ اهل بیت و عاشورای حسینی عجین شده بودند، سرافراز شدند.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: شهدا پژواک مظلومیت امام حسین ( ع) بودند و کاری کردند که عزاداری امام حسین معنی پیدا کند.
در این آیین نمایشی توسط هنرمندان بسیجی اجرا شد که در آن گوشه هایی از رشادت شهدا و رزمندگان در خنثی سازی میادین مین به نمایش درآمد.
در پایان مراسم نیز با هدایایی از خانواده سرداران شهید غلامرضا جوان و ناصر ارشدی و شهیدان والامقام سید ابوالحسن ریاضی، سید ابراهیم سیاسی نژاد، سید مسعود ساجدی، قاسم گرگین، عبدالله ادریسی و ماشاءالله جباری تجلیل شد.
همچنین از خانواده شهید رسانه ملی استان بوشهر، شهید داریوش شاهینی که درسانحه سقوط هواپیمای سی 130 در تهران به شهادت رسید نیز تجلیل به عمل آمد.
شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر است. ک/2
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن