تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس محقق کننده منویات رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس محقق کننده منویات رهبری است شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تجلیل از رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس، نهادینه شدن فرهنگ جهادی آن دوران را محقق کننده منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد و فرهنگ بیان کرد.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، گفت:نقش موثر نیروهای جهادی در مدیریت و مبارزات و خدمات رسانی به مناطق محروم به ویژه روستا ها، مشهود و تأثیرگذار بوده است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ افزود: اکنون نیز باید فرهنگ جهادی آن دوران و مجاهدت جهادی برای حل مشکلات مردم در جامعه ترویج یافته و فرهنگ آن به نسل های آینده منتقل شود.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر لزوم تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از سوی مردم و مدیران، اضافه کرد:زمان کنونی نیز زمان مبارزه با دشمن در جبهه اقتصادی است و لازم است همه دلسوزان انقلاب در کنار همدیگر در این میدان قدم گذارند.
نماینده فرماندهان جهادی چهارمحال وبختیاری در دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار، گفت:جهاد سازندگی در زمان جنگ نحمیلی 62 شهید، 33 آزاده، 200 جانباز و هزار ایثارگر تقدیم کشور کرده است.
ˈمهرداد همتیانˈ افزود:جهاد سازندگی همچنین در این دوران پنج هزار رزمنده را به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد.
به گزارش ایرنا، جمعی از حاضران در این نشست نیز با بیان گزارشی از فعالیت های خود در زمینه خدمت رسانی به مردم، به بیان نظرات خود پرداختند.
7363/547
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن